Prima pagină » Magazin » Iluzie optică sau realitate? Ce apare în aceste imagini ale unei companii de lenjerie intimă

Iluzie optică sau realitate? Ce apare în aceste imagini ale unei companii de lenjerie intimă

În niciuna din imagini nu apare un decolteu sau un posterior, ci alte părți ale corpului.

În niciuna din imagini nu apare un decolteu sau un posterior, ci alte părți ale corpului. Campania are sloganul „Dacă putem să-ți facem genunchiul să arate sexy, imaginează-ți ce putem face cu locul potrivit”, transmite Metro.co.uk.

Pentru a se demonstra că este vorba de iluzii optice, în fiecare imagine apare în colțul din dreapta jos partea corpului folosită.

Campania a fost creată de agenția Conill Saatchi & Saatchi.

Zona genunchiului

Zona umărului

Zona cotului

Adrian Popa este Editor of the Day la Gandul.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de ... vezi toate articolele
Autor