Prima pagină » Magazin » Îmbrățișările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanț de magazine fast-food

Îmbrățișările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanț de magazine fast-food

Îmbrățișările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanț de magazine fast-food
Îmbrățișările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanț de magazine fast-food

Ca parte a unei oferte promoționale din 2 februarie și până de Sfântul Valentin, grupul McDonald’s va accepta diverse forme de exprimare a afecțiunii ca mijloc de plată. Câștigătorii vor fi selectați la întâmplare, în anumite momente și în anumite magazine ale grupului care vor fi anunțate din timp. De asemenea, fiecare câștigător va fi instruit de un angajat al companiei McDonald’s care îi va arăta acestuia felul în care trebuie să interpreteze „o exprimare întâmplătoare a iubirii”.

Grupul american va lansa campania „Pay with Lovin'” („Plătiți cu iubire”) printr-o reclamă ce va fi difuzată duminică seară la gala Super Bowl.

Reclama, care a fost deja difuzată vineri pe site-ul YouTube, prezintă mai mulți casieri din magazinele McDonald’s luându-i prin surprindere pe diverși clienți, în momentul în care, în loc să anunțe suma pe care acele persoane trebuiau să o achite, le-au cerut să efectueze un număr de dans, să își îmbrățișeze însoțitorii sau să telefoneze mamelor lor pentru a le spune că le iubesc.

Terri Hickey, purtătoare de cuvânt a companiei McDonald’s, spune că grupul american se așteaptă ca aproximativ 1 milion de clienți să beneficieze de această ofertă insolită. Fiecare restaurant din grup va atribui 100 de astfel de oferte, iar 55 dintre acestea vor fi atribuite în primele două zile ale campaniei.

Oferta promoțională are loc într-o perioadă destul de agitată pentru McDonald’s, al cărui director executiv a părăsit brusc grupul în această săptămână, din cauza vânzărilor slabe ale companiei.

Reclamele difuzate în timpul galei Super Bowl, care costă 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde, pot reprezenta instrumente extrem de puternice pentru a impulsiona vânzările. Un studiu dat publicității în luna ianuarie, realizat de mai mulți cercetători de la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii și de la Universitatea Humboldt din Berlin, a evidențiat faptul că rata de rentabilitate a investiției făcute de companiile de publicitate poate ajunge în această perioadă până la 258 %.

Recomandarea video

Mediafax
O japoneză s-a „căsătorit” cu un personaj AI creat cu ChatGPT
Digi24
Vladimir Putin, anunț în fața a sute de jurnaliști despre negocierile pentru pace
Cancan.ro
Meteorologii Accuweather, anunț de ultimă oră: Pe ce dată vine iarna în București, de fapt
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Mierea miraculoasă din România, mai puternică decât unele antibiotice. Depășește în eficiență multe produse faimoase la nivel mondial
Mediafax
Temperaturi mai scăzute și precipitații ușor excedentare în mai multe regiuni ale țării în următoarele patru săptămâni
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Reacția Turciei după ce forțele sale aeriene au doborât o dronă care a încălcat spațiul aerian
Cancan.ro
GESTUL făcut de nepoata Rodicăi Stănoiu, după a doua slujbă de înmormântare a fostului ministru al Justiției
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
„Apogeul extincției” este aproape: Pământul va pierde 3.000 de ghețari pe an