„În anii următori, VA CURGE CU BANI din vânzarea acestui produs”. Un gigant investește deja în „LAPTELE PREMIUM”: de ce prețul e mult mai mare decât cel al laptelui „obișnuit”

Publicat: 19 02. 2015, 11:41
Actualizat: 04 08. 2015, 13:31

Coca Cola a lansat un sortiment de lapte, care, spre deosebire de ce sortimentele obișnuite, are un conținut mai ridicat de proteine, mai puțin zahăr și nu conține lactoză, notează Inc.com.

Gigantul din domeniul băuturilor răcoritoare a luat această decizie având în vedere faptul că tot mai mulți americani au renunțat la a mai consuma astfel de produse. În plus, în ultima perioadă oamenii se așteaptă ca mâncarea sau băuturile pe care le consumă să aibă proprietăți de a le crește energia, prin conținutul de fibre, antioxidanți sau proteine.

„Este practic varianta premium a laptelui”, a susținut Sandy Douglas, senior vice-președinte la Coca Cola, în cadrul unei conferințe din luna noiembrie a anului trecut, atunci când s-a vorbit pentru prima dată despre acest nou sortiment de băutură ce va intra în portofoliul Coca Cola.

Potrivit acestuia, compania pe care o reprezintă va continua să investească în business-ul cu lactate, „pentru că în următorii ani va curge cu bani”, din vânzările acestui produs.

Noul lor sortiment se numește Fairlife și este mai scump decât un lapte obișnuit și chiar decât laptele organic. 1,5 litri de lapte produs de Coca Cola costă 4,59 de dolari, în timp ce 1,9 litri de lapte obișnuit costă 2,18 dolari. Aceeași cantitate de lapte organic costă 3,99 dolari.