În era tabletelor și a smartphone-urilor, păpușile Barbie devin o amintire. Prima „victimă”

Publicat: 27 01. 2015, 19:16

Stockton va fi înlocuit de Christopher Sinclair, un fost director de la Pepsi, a informat luni compania, citată de money.cnn.com. Jucăriile tradiționale ale Mattel nu mai sunt la mare căutare în epoca digitală. Vânzările au fost slabe pentru majoritatea brandurilor Mattel, inclusiv pentru Barbie și Fisher-Price.

Mattel a prezentat rezultatele financiare din trimestrul patru al anului 2014, când vânzările au scăzut cu 6%, la 1,99 miliarde dolari. Aceasta nu este singura veste proastă primită de Mattel, care a pierdut anul trecut licența pentru comercializarea produselor inspirate de filmul „Frozen”, în favoarea rivalilor de la Hasbro.

Pe de altă parte, compania înregistrează o cerere semnificativă pentru păpușile din seria „American Girl” și trenulețele de jucărie „Thomas & Friends”. Mattel mai comercializează jucării „Star Wars” și speră să înregistreze o creștere a vânzărilor odată cu lansarea noului film din celebra serie SF.