Justin Bieber a devenit imaginea brandului Calvin Klein
Justin Bieber, în vârstă de 20 de ani, a devenit imaginea brandului de modă Calvin Klein, primele afișe alb-negru cu artistul purtând doar o pereche de chiloți ai celebrei mărci fiind publicate marți pe internet. În alte imagini, Bieber apare alături de fotomodelul Lara Stone.
Reclamele au fost publicate și pe contul lui Justin Bieber de pe platforma online Instagram, cu mesajul „Sunt în mod oficial o parte a acestei istorii. Acesta este doar începutul anului”.
„Justin se alătură unei lungi liste de muzicieni, modele, celebrități și simboluri ale lumii modei care au apărut în campaniile noastre publicitare globale. Notorietatea mondială, afinitatea pentru brandul nostru și personalitatea puternică a lui Justin Bieber aduc o energie irezistibilă brandurilor noastre de lenjerie intimă și jeanși”, a declarat Melisa Goldie, director de marketing al Calvin Klein Inc.
Printre vedetele masculine care au fost, în anii trecuți, imaginea Clavin Klein, se numără Mark Wahlberg, David Beckham și Antonio Sabà to Jr.
Campania Calvin Klein cu Justin Bieber ca protagonist se va desfășura în 20 de țări, în mediul online, presă scrisă și prin intermediul afișelor.
Justin Bieber, în vârstă de 20 de ani, a copilărit în orașul Stratford din provincia canadiană Ontario, dar în prezent locuiește în Statele Unite ale Americii. Artistul canadian a câștigat patru American Music Awards în 2010. Albumul său de debut, intitulat „My World 2.0”, s-a vândut în aproape două milioane de exemplare numai în Statele Unite ale Americii. Bieber s-a situat pe locul al treilea în topul celor mai influente persoane realizat de revista Forbes în anul 2012.