Prima pagină » Magazin » La 69 de ani, Cher a devenit imaginea oficială a noii colecții de modă Marc Jacobs

La 69 de ani, Cher a devenit imaginea oficială a noii colecții de modă Marc Jacobs

Cântăreața americană Cher a devenit la vârsta de 69 de ani imaginea oficială a noii colecții vestimentare create de designerul american Marc Jacobs, informează contactmusic.com.

Cher și Marc Jacobs, care au mers împreună la Met Gala 2015, organizată la New York, la începutul lunii mai, au decis să colaboreze încă o dată și au realizat împreună reclamele pentru noua campanie de promovare a colecției de toamnă 2015 a casei Marc Jacobs.

Într-una dintre fotografiile de promovare a acestei colecții, Cher poartă o rochie neagră și o pereche de mănuși din piele neagră. Fotografia, publicată pe rețeaua de socializare Instagram, este însoțită de următorul text scris de Marc Jacobs: „Prima noastră imagine de promovare a colecției de toamnă 2015 semnată de Marc Jacobs. Cher”.

Marc Jacobs nu se află la prima sa colaborare cu vedete din industria de divertisment. Cântăreața Miley Cyrus și actrița Jessica Lange au fost imagini oficiale ale unor colecții lansate de designerul american în anii precedenți.

După ce a debutat în anii 1960, în duet cu soțul ei Sonny, cunoscând succesul cu hitul „I Got You Babe”, Cher a îmbrățișat cariera solo, care i-a adus celebritatea mondială, cu peste 100 de milioane de albume vândute în toată lumea.

Câștigătoare a numeroase premii prestigioase, inclusiv Grammy și Oscar (cea mai bună actriță în rol principal, pentru filmul „Visătorii/ Moonstruck”, 1988), Cher a fost o prezență constantă în fruntea topurilor muzicale internaționale încă din anii 1960. Printre cele mai cunoscute piese ale sale se numără „I Got You Babe”, „If I Could Turn Back Time”, „The Shoop Shoop Song (It’s In His Kiss)” și „Believe”.

Marc Jacobs, născut pe 9 aprilie 1963, este un renumit designer american, proprietarul brandului care îi poartă numele. Marc Jacobs a câștigat de-a lungul timpului admirația tuturor editorilor de modă din întreaga lume. El și-a pus semnătura nu numai pe colecții vestimentare, ci și pe colecții de accesorii, parfumuri. De asemenea, el a creat o linie de accesorii pentru câini numită Bark Jacobs.

Marc Jacobs s-a aflat timp de 16 ani la conducerea casei Louis Vuitton, o marcă extrem de profitabilă care contribuie din plin la succesul financiar al grupului LVMH, lider mondial pe piața produselor de lux. În 2013, Marc Jacobs a luat decizia de a părăsi casa Vuitton pentru a se ocupa de propriile afaceri și pentru a pregăti lansarea la bursă a propriei mărci.