Lady Gaga își promovează noul parfum cu fotografii în care „poartă” gălbenușuri de ou
Cântăreața americană Lady Gaga își promovează noul parfum, „Fame”, prin fotografii în care „poartă” gălbenușuri de ou în jurul gâtului, informează thesun.co.uk.
Videoclipul care face reclamă la acest parfum are drept coloană sonoră melodia lui Lady Gaga „Scheiße”, care înseamnă „rahat” în limba germană.
Lady Gaga a spus că a creat parfumul după ce și-a amestecat fluidele propriului corp, pentru a avea aroma „unei târfe scumpe”, cu miros de „sânge, transpirație și spermă”.
Parfumul se vinde bine în Statele Unite ale Americii, iar Lady Gaga a anunțat că va avea o apariție specială, în octombrie, la celebrul magazin Harrods, pentru a promova produsul și în Marea Britanie.
Cu toate acestea, mai mulți utilizatori ai platformei Twitter au scris că nu vor cumpăra parfumul, deoarece se tem că „va mirosi, la propriu, a rahat”.
Lady Gaga a susținut un concert la București, în Piața Constituției, pe 16 august. Atunci, artista nu s-a sfiit să mărturisească publicului din Capitală că a vomat în culise.
Cântăreața Lady Gaga a devenit celebră grație unor piese precum „Bad Romance” și „Poker Face”, dar și cu ajutorul unui marketing agresiv și provocărilor – în special vestimentare.
În mai puțin de trei ani de carieră, Lady Gaga a câștigat numeroase premii, printre care cinci Grammy (din 12 nominalizări), a stabilit două recorduri mondiale și a înregistrat vânzări de peste 23 de milioane de exemplare din albume și 64 de milioane din single-uri. Billboard a numit-o „artistul anului” 2010 și „cel mai bine vândut artist al anului 2010”. Lady Gaga a ocupat locul 73 pe lista celor mai influenți oameni ai decadei 2000, a fost inclusă în Topul 100 al celor mai influenți oameni din lume întocmit anual de revista Times, iar Forbes a introdus-o pe lista celor mai puternice celebrități de pe glob. Tot editorii revistei Forbes au poziționat-o pe locul 7 pe lista lor anuală a celor mai influente femei din lume.