Acesta nu avea neapărat nevoie de suma ridicolă de 0,04 yuani, dar a considerat că supermarketul are u sistem prin care își înșeală clienții și a decis să facă public acest lucru, sperând că totul se va rezolva, scrie odditycentral.com.
Am plătit 55 yuani în numerar și mi-au dat rest 0,2 yuani, adică mi-au furat 0,04 yuani”, a declarat Xiao.
Xiao a păstrat bonul și avocatul supermarketului a recunoscut greșeala, cerându-și scuze public.
„Metoda de a rotunji restul clienților nu respectă drepturile consumatorilor și determina probleme. Ne-am cerut scuze domnului Xiao și publicului larg”, a declarat avocatul supermarketului.
Un judecător al Curții din Yanqiao, Xian, Provincia Shaanxi, a stabilit că Yonghui Superstores trebuie să-i dea lui Xiao banii înapoi, plus suma de 50 yuani (7,41 dolari), reprezentând taxe judecătorești.
Sumele pot părea ridicole, dar cazul bizar a stârnit atenția opiniei publice, care l-a susținut pe bărbatul păgubit de lanțul de supermarketuri din China.
„Cred că acest domn a avut dreptate când și-a apărat drepturile. Multe magazine au această practică”, a declarat un susținător al lui Xiao.
foto: Pixabay