Prima pagină » Magazin » „Măcar e sincer”. MESAJUL cu care un angajat de la metroul londonez i-a întâmpinat pe călători dis-de-dimineață

„Măcar e sincer”. MESAJUL cu care un angajat de la metroul londonez i-a întâmpinat pe călători dis-de-dimineață

Miercuri după-amiază, călătorii care circulau în vestul Londrei au avut parte de o surpriză: unul dintre angajații de la metrou a scris un mesaj vizibil, în care cataloghează drept „execrabile" serviciile magistralelor Circle și District.

Călătorii au fost sfătuiți să apeleze la autobuzele de la suprafață, pentru a ajunge la destinație. Fotografia cu anunțul a fost postată pe Twitter, iar cetățenii au lăudat caracterul sincer al anunțului.

La scurt timp, autoritățile responsabile de stația de metrou High Street Kensington au înlocuit mesajul cu unul mai formal, în care le recomandă pasagerilor să apeleze la o rută alternativă.

„Am pus semnul cu 10-15 minute mai devreme … „, a explicat angajatul TfL (Transport for London) responsabil cu mesajul viral, Terry Woodford, „… dar l-au înlocuit la scurt timp. Nu vă faceți griji, serviciul va funcționa și mai prost, o să punem anunțul la loc!”.
 

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele