Prima pagină » Magazin » Madonna, acuzată că a „furat” modelul produselor create de stilista Patricia Field

Madonna, acuzată că a „furat” modelul produselor create de stilista Patricia Field

Madonna, acuzată că a
Madonna a fost acuzată că a copiat designul produselor de promovare a celui mai recent truneu al său, "MDNA", de la stilustul celebrului film "Sex and the City / Totul despre sex", Patricia Field, informează femalefirst.co.uk.

Madonna a fost acuzată că a copiat designul produselor de promovare a celui mai recent truneu al său, „MDNA”, de la stilustul celebrului film „Sex and the City / Totul despre sex”, Patricia Field, informează femalefirst.co.uk.

Field, care a lucrat și la seria pentru televiziune „Betty cea urâtă” și a câștigat un Oscar pentru costumele din filmul „Diavolul de îmbracă de la Prada”, și-a lansat propria linie de haine și accesorii și deține un magazin în New York.

Recent, angajații lui Field au acuzat-o pe Madonna că a furat modelul mai multor produse vândute sub licență Field și le-a comercializat în turneul recent încheiat de aceasta, „MDNA”. Angajații au postat pe un site mai multe imagini cu șepci negre cu blazonul Vogue care au fost vândute la concertul susținut de Madonna la Madison Square Garden. Imaginile erau însoțite de mesajul „Madonna ne-a furat șepcile Vogue” și preciza că designul respectivelor șepci este similar aceluia al unei linii de șepci și tricouri lansate anterior de Patricia Field.

„În timpul truneului de promovare al ultimului său album, Madonna a susținut un concert la Madison Square Garden și am descoperit că aceasta vindea fără licență și în nume propriu copii perfecte ale șepcilor Vogue produse de noi”, se arăta în mesaj.

Până la ora difuzării acestei știri, artista americană nu a dat un răspuns acuzațiilor care i-au fost aduse.

Turneul mondial „MDNA Tour”, susținut în acest an de Madonna, este seria de concerte cu cele mai mari încasări din 2012. Artista americană a pornit din nou într-un turneu mondial – cel de-al nouălea din carieră – în luna mai. Noul ei turneu, intitulat „MDNA Tour”, s-a dovedit a fi unul extrem de profitabil și ocupă primul loc în „Top 25 Tours” alcătuit de Billboard Boxscore în acest an, cu încasări de 228,4 milioane de dolari.

Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită și „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, Madonna este și cea mai bine vândută cântăreață a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame. Madonna a concertat și la București, în 2009, spectacolul făcând parte din turneul „Sticky and Sweet”.

Autor