Madonna ar putea avea propriul reality show, după modelul Kim Kardashian
Tabloidele afirmă că renumita cântăreață pop negociază în prezent cu compania Bunim Murray, care produce reality show-ul „Keeping Up with the Kardashians”, deoarece a fost extrem de impresionată de succesul obținut de starleta Kim Kardashian și soțul ei, rapperul Kanye West, grație acestei emisiuni de televiziune.
„Nimeni nu se aștepta ca o vedetă atât de mare precum Madonna să apară vreodată într-un reality show, dar acest fapt arată cât de mult s-au schimbat vremurile”, a dezvăluit pentru tabloidul britanic The Mirror o sursă din anturajul cântăreței.
„S-a împrietenit cu Kim Kardashian prin intermediul soțului acesteia, Kanye West, iar Madonna a remarcat faptul că familia Kardashian a făcut ca reality show-urile să devină cool și actuale – nu mai sunt programe care se adresează unui public de mâna a doua”, a adăugat aceeași sursă.
Evenimentele din viața personală a celebrei cântărețe, în vârstă de 57 de ani, dar și diverse întâmplări petrecute în studiourile de înregistrări și în timpul turneelor sale ar putea oferi producătorilor de televiziune un număr suficient de mare de subiecte ce ar putea fi relatate într-un astfel de documentar TV. De asemenea, afirmă presa americană, un reality show dedicat Madonnei va oferi telespectatorilor posibilitatea de a plonja în universul familial al artistei și de a privi dintr-o altă perspectivă relațiile acesteia cu cei patru copii ai ei – Lourdes, în vârstă de 18 ani, Rocco, în vârstă de 15 ani, David și Mercy, ambii în vârstă de 9 ani.
„Madonna nu a luat încă o decizie, dar îi place ideea de a oferi fanilor o nouă perspectivă asupra vieții ei, în special asupra evenimentelor din turneele sale. Bunim Murray a dovedit prin intermediul emisiunii dedicate lui Caitlyn Jenner, «I Am Cait», că acest tip de format TV poate să abordeze subiecte sensibile, nu doar să producă emisiuni lipsite de valoare”, a declarat o sursă pentru The Sun.
Dacă acest proiect se va realiza, el va reprezenta o schimbare radicală de atitudine din partea Madonnei, care a declarat în urmă cu câțiva ani că nu urmărește programe de televiziune.
Vedeta americană a lansat în luna martie cel de-al 13-lea album de studio din carieră, intitulat „Rebel Heart”. Noul material discografic al artistei va fi promovat printr-un turneu mondial care va debuta în luna septembrie.
Considerată una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor, numită și „Queen of Pop (regina muzicii pop)”, Madonna este și cel mai bine vândută cântăreață din secolul XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 300 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie 2008, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.
În august 2009, Madonna a concertat la București, în cadrul turneului „Sticky and Sweet”.