Madonna, Rihanna sau Beyonce? Cine este cea mai bogată cântăreață din lume
La nivel general, cu o avere de 600 de milioane de dolari, Rihanna ocupă locul al 37-lea în topul Forbes pe 2019 al celor mai bogate antreprenoare. În ceea ce privește cântărețele, Rihanna este urmată în top de Madonna (locul 39), cu 570 de milioane de dolari, Celine Dion (locul 46), cu 450 de milioane de dolari, și de Beyonce (locul 51) – al cărei soț, Jay-Z, a devenit recent primul rapper miliardar din lume -, cu 400 de milioane de dolari.
În topul 80 al celor mai bogate antreprenoare, primele trei locuri sunt ocupate de femei de afaceri, respectiv Diane Hendricks, în vârstă de 72 de ani, cu 7 miliarde de dolari, Meg Whithman, cu 3,8 miliarde de dolari, și Marian Ilitch, cu 3,7 miliarde de dolari. În top mai apar vedete precum realizatoarea TV Oprah Winfrey, pe locul al zecelea, cu 2,6 miliarde de dolari, starul de reality show Kylie Jenner, pe locul al 23-lea, cu 1 miliard de dolari, dar și jucătoarea de tenis Serena Williams, pe locul 80, cu 225 de milioane de dolari.
De asemenea, românca Anastasia Soare, care a reușit să construiască, în două decenii, un imperiu în industria cosmetică, s-a clasat pe locul 21 în topul Forbes, cu o avere de 1,2 miliarde de dolari.
Rihanna, pe numele real Robyn Rihanna Fenty, în vârstă de 31 de ani, și-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziție a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” și „Disturbia”. Cel de-al optulea album de studio al artistei născute în Barbados și cel mai recent este „Anti” și a fost lansat în 2016. Cu peste 250 de milioane de albume vândute în lumea întreagă, Rihanna, recompensată cu nouă premii Grammy, a ajuns un idol al noii generații.
În luna mai, Rihanna s-a asociat cu compania de lux LVMH, cu sediul la Paris, pentru a lansa un brand de haine, accesorii și încălțăminte. Compania – care deține aproximativ 70 de mărci de lux, printre care Louis Vuitton și Moet & Chandon – a anunțat că brandul se va numi Fenty, după numele de familie real al cântăreței. Cântăreața nu se află la prima inițiativă de acest tip, fiind celebră pentru colaborarea sa cu Puma, pentru o gamă de produse sportive devenită foarte populară. Rihanna s-a lansat și în domeniul produselor cosmetice, în 2017, cu gama Fenty Beauty, iar, anul trecut, a lansat o colecție de lenjerie intimă.
Foto: Hepta