O tânără, jurnalistă la The Sun, a mers în mai multe magazine de îmbrăcăminte pentru un experiment inedit. Ea a vrut să vadă cât de bună este lumina în cabinele de probă.
Lauren Windle și-a făcut selfie-uri (îmbrăcată într-o rochie roșie) în mai multe magazine din Londra, printre care unele cunoscute în toată lumea: Zara, H&M sau Gap. Cu cât este lumina mai bună într-o cabină de probă, cu atât scad șansele să cumperi o haină care nu te avantajează sau cu defecte. Bonus: îți ies și selfie-urile mai bine.
Mai mult, potrivit Philips Lightining, 60% din deciziile de cumpărare se iau, în magazinele de haine, în cabinele de probă. Totodată, potrivit unui furnizor, modul în care sunt iluminate cabinele de probă influențează percepția unui client față de un anumit brand/magazin. Astfel, trebuie alese soluții care nu schimbă tonul pielii clienților și nici modul în care se reflectă în oglindă culorile hainelor purtate de aceștia.
Iată notele acordate de Lauren Windle modului în care sunt iluminate cabinele de probă din diverse magazine de îmbrăcăminte, unele prezente și pe piața din România:
Topshop: 1/10
Zara: 3/10
Gap: 7/10
H&M: 10/10
Puteți vedea lista completă a magazinelor vizitate aici.
Un experiment similar a făcut și publicația Evoke. Rezultatele le puteți vedea în galerie foto de mai jos (jurnalistei i-au plăcut cabinele de probă de la M&S și Forever 21):