Iată câteva lucruri pe care fiecare client ar trebui să le cunoască:
1. Locul tău nu este aleatoriu: în funcție de rotațiile secțiunilor între chelneri, două persoane nu pot sta la o masă de patru și rezervările s-ar putea să vă plaseze lângă bucătărie și nu lângă fereastră.
2. Nu îți întrerupe chelnerul în timpul introducerii sale: el vrea pur și simplu să îți ureze bun venit , să îți spună numele său pentru referințe viitoare și să te întrebe dacă vrei să știi care sunt meniurile speciale. Este nepoliticos să îl întrerupi, comanda ta de băutură poate aștepta 30 de secunde.
3. Dacă te grăbești, spune-i chelnerului imediat ce ajungi în restaurant. În primul rând, dacă te grăbești, ar trebui să iei în considerare varianta unui restaurant tip fast food. Dacă alegi totuși un restaurant în care se stă la mese și te grăbești, dacă îți anunți chelnerul, el va face tot ce este posibil pentru a grăbi comanda ta în bucătărie.
4. Spune-i un chelner că ești pregătit să comanzi, doar atunci când chiar ești pregătit. Economisești astfel din timpul pe care l-ar petrece stâng lângă tine în timp ce încă te gândești.
5. Dacă vrei condimente suplimentare, comandă-le odată cu felul de mâncare. În acest mod, economisești din timpul chelnerului care ar face un drum suplimentar pentru aceste condimente.
6. Uită-te la chelnerul tău în timp ce comanzi. Aceasta este nu doar o formă de respect, dar îl face să înțeleagă mai bine comanda într-un restaurant aglomerat.
7. Permite-i partenerului de masă să comande pentru el. Astfel, el poate oferi răspunsul la întrebări suplimentare precum „Cum ați prefera să fie gătită carnea?” sau „Ați vrea și cartofi prăjiți împreună cu salata?” Mai multe pe businessmazin.ro.