Mark Zuckerberg intră pe piața de televiziune. Anunțul făcut de fondatorul Facebook

Publicat: 10 08. 2017, 19:15
„Să urmăresti o emisiune nu trebuie să fie o activitate pasivă. Poate fi o ocazie să împărtașești o experiență și să aduci la un loc oameni care au aceleași interese. De aceea, astăzi, lansăm tab-ul Watch pe Facebook, un loc în care să descoperiți la ce show-uri se uită prietenii voștri și să urmăriți emisiunile și producătorii vostri preferați și să vă alăturați grupurilor de persoane cărora le plac aceleași emsiuni și, în cele din urmă, să creați comunități. Sper ca Watch să găzduiască o arie largă de show-uri TV, de la la reality sau comedii, până la meciuri de sport. Unele vor fi realizate de profesioniști, iar altele de oameni obișnuiți din comunitatea noastră. Vom face disponibil tab-ul Watch unui număr limitat de utilizatori din Statele Unite, dar planul este să îl lansăm către cât mai mulți oameni, cât mai curand”, a scris Mark Zuckerberg, într-o postare pe Facbook.
 
Compania americană a semnat, pentru acest proiect, contracte cu mai multe companii creatoare de conținut, precum Vox Media, BuzzFeed, ATTN și Group Nine Media, notează BusinessInsider. Scopul principal este atragerea utilizatorilor tineri și intrarea pe piața publicității TV. Printre primele emisiuni care vor fi difuzate este campionatul feminin de baschet american , în fiecare săptămână câte un meci. Celelalte show-uri sunt Kitchen Little, o emisiune cu micuți bucătari, una realizată de Nas Daily împreună cu fanii din întreaga lume și o emisiune a unui speaker motivațional care va lua în direct întrebări ale utilizatorilor și va răspunde în timp real.