Mark Zuckerberg s-a căsătorit. Câte LIKE-uri a adunat evenimentul pe FACEBOOK
Anunțul privind căsătoria cu Priscilla Chan a fost făcut chiar de Mark Zuckerberg, care a postat o fotografie pe pagina lui de Facebook.
Nunta miliardarului în vârstă de 28 de ani a avut loc la o zi după debutul Facebook pe bursa Nasdaq de la New York.
Peste 560.000 de persoane au dat „like” la postarea în care Mark Zuckerberg își anunță căsătoria cu Priscilla Chan.
În fotografie, Zuckerberg este îmbrăcat într-un costum de culoare albastru-închis și o cravată, în timp ce Priscilla Chan poartă o rochie de mireasă de culoare albă, fără mâneci și acoperită cu dantelă.
Ceremonia a fost una privată, care s-a desfășurat în curtea casei lui Zuckerberg din Palo Alto, California, potrivit revistei People.
Cei doi – care s-au întâlnit în timp ce urmau cursurile de la Harvard și sunt împreună de nouă ani – plănuiau de patru luni să se căsătorească, însă și-au surprins invitații la ceremonie, care se așteptau să sărbătorească recenta absolvire de către Priscilla a Universității de Medicină, mai scrie People.
Inelul cu rubin pe care Zuckerberg i l-a dat Priscillei a fost unul conceput chiar de el, potrivit People.
În mai puțin de un deceniu, Mark Zuckerberg a reușit transformarea Facebook dintr-un proiect lansat într-o cameră din campusul Universității Harvard într-o rețea de socializare cu peste 900 de milioane de utilizatori.
Acțiunile Facebook au intrat, vineri dimineață, la tranzacționare cu întârziere și au deschis cu 11% peste prețul de 38 de dolari la care s-a derulat oferta publică inițială. După ce au atins un maxim de 45 de dolari, titlurile tranzacționate sub simbolul FB au scăzut rapid până la finalul ședinței și au închis la 38,23 dolari.
Facebook a atras 16 miliarde de dolari prin oferta publică inițială, capitalizarea companiei la debutul pe bursă fiind de peste 104 miliarde dolari.
Zuckerberg deținea acțiuni Facebook în valoare de peste 20 miliarde de dolari, la cotația de la finalul ședinței de vineri, și a obținut peste un miliard de dolari prin vânzarea unui mic pachet din participația sa în cadrul ofertei publice inițiale.
Listarea Facebook la bursă a creat câteva mii de milionari „pe hârtie” în rândul angajaților companiei, dar și câțiva miliardari printre fondatorii rețelei și investitorii care au susținut de la începuturi dezvoltarea acesteia.