Cea de-a treia întâlnire dintre MasterChef și Hell`s Kitchen i-a distanțat și mai mult pe cele două show-uri de cooking concurente la capitolul audiențe. Show-ul de pe Pro TV a avut luni seară cele mai bune cifre din acest sezon, într-o seară în care a concurat cu un serial turcesc de pe Kanal D și cu cooking show-ul Antenei 1, Hell`s Kitchen, notează Pagina de Media.
Potrivit cifrelor de audiență, show-ul de pe Pro TV a fost urmărit în fiecare minut de 1,8 milioane de persoane din întreaga țară. Acestea au fost cele mai bune audiențe ale MasterChef din acest sezon.
Locul al doilea a fost adjudecat de Kanal D, cu serialul turcesc Trădarea, urmărit de aproape 1,1 milioane de români. Hell`s Kitchen s-a aflat pe locul al treilea pe intervalul în care s-a intersectat cu MasterChef. Emisiunea produsă de Mona Segall a avut o medie de 850.000 de privitori.
MasterChef a avut, la orașe, puțin peste un milion de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Și pe acest target Kanal D a ocupat locul doi, cu o medie de 638.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 512.000.
Show-ul de pe Pro TV a condus și comercialul, înregistrând 634.000 de telespectatori, aproape dublu față de locul doi, Antena 1, care avea 335.000 de telespectatori.