Prima pagină » Magazin » McDonald’s a închis site-ul intern care îi îndemna pe angajați să nu consume produsele firmei

McDonald’s a închis site-ul intern care îi îndemna pe angajați să nu consume produsele firmei

McDonald's a închis site-ul intern care îi îndemna pe angajați să nu consume produsele firmei
Gigantul în domeniul fast-food McDonald's a închis temporar un site intern, McResource Line, care le vindea angajaților pontul să evite să consume produsele pe care le vând, relatează CNN.

Gigantul în domeniul fast-food McDonald’s a închis temporar un site intern, McResource Line, care le vindea angajaților pontul să evite să consume produsele pe care le vând, relatează CNN.

Într-o postare pe site, sub o fotografie în care apar un cheeseburger, cartofi prăjiți și o băutură răcoritoare, scria „Alegerea nesănătoasă”, iar alături, sub o poză în care apar un sandviș, o salată și apă scria „Alegerea sănătoasă”.

Aceasta este doar ultima dintr-o serie de gafe comise de când a fost lansat McResource Line.

Un ghid de planificare a bugetului adresat angajaților lațului fast-food a fost ridiculizat în iulie ca rupt de realitate. „În primul rând nu include alimente și carburant”, scria CNNMoney. „A doua linie a exemplului de buget prevede venituri de la al doilea loc de muncă, un lucru interpretat de mulți drept o recunoaștere de către gigantul în domeniul fast-food-ului a faptului că angajații săi nu pot trăi doar din salariul pe li-l plătește”, adăuga postul.

De asemenea, la începutul lui decembrie NBC News a scris că site-ul a oferit un ghid despre ce sumă să dai bacșiș unei persoane care curăță piscina, unei menajere și chiar unei bone cazate în casă.

„Singura problemă” este că, potrivit unui studiu efectuat de către Centrul pentru Muncă de la Universitatea Berkeley din Clifornia și Universitatea Illinois, 52% dintre familiile angajaților fast-food-urilor primesc asistență prin programe publice ca Medicaid, pentru alimente, Earned Income Tax Credit sau „Asistență temporară pentru familii nevoiașe”.

Gigantul a fost nevoit să depună eforturi pentru a abate atenția nedorită de la site-ul intern săptămâna aceasta, după ce postul CNBC a relatat că McResource părea să-i sfătuiască pe angajații McDonald’s să nu mănânce la McDonald’s.

„Mâncărurile de tip fast-food sunt rapide, la un preț rezonabil și reprezintă o alternativă pentru gătitul acasă. Deși reprezintă o alternativă convenabilă și economică în cazul unui stil de viață ocupat, mâncărurile de tip fast-food sunt de obicei bogate în calorii, grăsimi, grăsimi saturate, zahăr și sare și pot reprezenta un risc ca persoanele să devină supraponderale”, cita postul.

Vizitatorii site-ului McResource Line erau întâmpinați miercuri de mesajul „Efectuăm temporar lucrări de mentenanță cu scopul de a vă oferi cea mai bună experiență posibilă. Ne cerem scuze”.

McDonald’s a confirmat pe site-ul său că site-ul intern a fost închis. „O combinație de factori ne-au determinat la o reevaluare și am cerut vânzătorului să închidă site-ul. Link-uri irelevante, informații neactualizate și grupuri externe care scot elemente din context au creat o atenție nedorită și comentarii neadecvate. Nimic din aceste lucruri nu ajută echipa noastră de membri McDonald’s”, afirmă compania.