Prima pagină » Magazin » Mediafax Group a lansat Tirbușon.ro – primul club al pasionaților de vin și „dopFEST Crăciun 2013”

Mediafax Group a lansat Tirbușon.ro – primul club al pasionaților de vin și „dopFEST Crăciun 2013”

Mediafax Group a lansat, luni, www.tirbuson.ro, primul club dedicat pasionaților de vin care oferă posibilitatea abonării la vinurile preferate sau achiziția lor la un preț promoțional, în schimbul unei taxe anuale de membru și "dopFEST Crăciun 2013", primul târg online de vinuri din România.

Mediafax Group a lansat, luni, www.tirbuson.ro, primul club dedicat pasionaților de vin care oferă posibilitatea abonării la vinurile preferate sau achiziția lor la un preț promoțional, în schimbul unei taxe anuale de membru și „dopFEST Crăciun 2013”, primul târg online de vinuri din România.

Site-ul introduce două concepte noi pe piața online de vinuri din România: abonamente (membrii clubului se abonează la vinurile preferate și stabilesc unde, când și cu ce frecvență să fie livrate) și dopFEST (târgul online organizat cu ocazia principalelor sărbători ale anului).

www.tirbuson.ro demarează cu „dopFEST Crăciun 2013”, primul târg online de vinuri din România, care își propune să aducă pe masa de sărbători a românilor vinul preferat, la alegere, din peste 30 de etichete participante la târg. Clubul și întâmpină membrii cu două oferte speciale cu ocazia lansarii: o sticlă de vin cadou la prima comandă de șase sticle efectuată pe site și 50% reducere la taxa de Membru Premium.

„Tirbușon.ro este o premieră pentru piața online de vinuri din România, fiind primul website care introduce conceptul de subscription e-commerce, materializat prin livrarea perioadică a sticlelor de vin comandate în regim de abonament”, a declarat Orlando Nicoară, directorul general Mediafax Group.

„Tirbușon.ro este continuarea firească a proiectului lansat acum un an și jumătate, UnVinpeZi.ro. Ne propunem astfel să oferim celor de acasă noi oportunități și variante de cumpărare a vinului online, pornind de la ideea unui club de vinuri. Am ales să dezvoltăm un proiect de la zero și nu să adăugăm funcționalități noi la cel existent, pentru că ne dorim ambele proiecte să funcționeze în paralel, fiecare dintre ele având un scop precis: UnVinpeZi.ro – promovarea și descoperirea vinului, Tirbușon.ro – apartenența la un club de vinuri și cumpărarea vinurilor favorite care nu trebuie să ne lipsească din casă în orice moment sau eveniment din viața noastră”, a adăugat Matei Garici, project manager-ul site-ului.

Tirbușon.ro este al doilea proiect de e-commerce al Mediafax Group, după lansarea în luna iunie a anului 2012 a site-ului UnVinPeZi.ro. Site-ul oferă câte o etichetă de vin premium diferită în fiecare zi, șapte zile pe săptămână, într-un stoc limitat, la cel mai bun preț disponibil online.

Mediafax Group este compania care produce cel mai diversificat conținut media de pe piața românească, atragând o audiență de milioane de cititori lunar. Portofoliul Mediafax Group include 26 de branduri (printre care se numără Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se întâmplă, doctore?, Glamour, gândul.info, Pro Motor, Playboy, GQ), dintre care 9 lideri de piață și este publisherul cu cele mai mari venituri din publicitate în print și online (sursa: BRAT, ianuarie – decembrie 2012).