Prima pagină » Magazin » Michael Jackson va apărea pe 1 MILIARD de cutii de Pepsi. Campania va fi lansată prima oară în China

Michael Jackson va apărea pe 1 MILIARD de cutii de Pepsi. Campania va fi lansată prima oară în China

Michael Jackson va apărea pe 1 MILIARD de cutii de Pepsi. Campania va fi lansată prima oară în China
Pepsi și fondul care administrează averea cântărețului Michael Jackson au anunțat, joi, că vor lansa în curând o campanie globală în cadrul căreia silueta celebrului artist american va fi imprimată pe un miliard de cutii produse de această companie de băuturi carbogazoase, informează Reuters.

Pepsi și fondul care administrează averea cântărețului Michael Jackson au anunțat, joi, că vor lansa în curând o campanie globală în cadrul căreia silueta celebrului artist american va fi imprimată pe un miliard de cutii produse de această companie de băuturi carbogazoase, informează Reuters.

Michael Jackson, care afirma în reclamele din anii 1980 că Pepsi este „alegerea unei noi generații”, va apărea – în câteva dintre legendarele sale poziții de dans – în noua campanie, care va coincide cu împlinirea a 25 de ani de la lansarea albumului „Bad”.

O ediție limitată cu noile cutii Pepsi va fi pusă în vânzare mai întâi în China, sâmbătă, iar apoi ele vor ajunge în magazinele din Statele Unite, la sfârșitul acestei luni. Produsele vor fi comercializate ulterior și în Asia, America de Sud și Europa.

Fanii cântărețului, decedat în iunie 2009, vor avea totodată posibilitatea de se înscrie într-un concurs pentru a obține bilete la show-ul „Michael Jackson: The Immortal World Tour” pus în scenă de compania Cirque du Soleil.

Pepsi, fondul care administrează averea starului și casa de discuri Sony Music s-au asociat cu ocazia acestui proiect pentru a include în campanie și câteva pasaje muzicale extrase de pe albumul „Bad”, lansat de Michael Jackson în 1987.

Noile cutii Pepsi, care au imprimată silueta „regelui muzicii pop”, fac parte din campania „Live for Now”, lansată de această companie cu scopul de a promova cultura pop și de a-și impulsiona propriile vânzări. Pepsi-Cola se află pe locul al treilea în topul producătorilor de băuturi carbogazoase din Statele Unite, pe o piață în scădere, după Coca-Cola și Diet Coke.

Pepsi a anunțat că și cântăreața rap Nicki Minaj va face parte din noua campanie.

Michael Jackson a semnat un contract de sponsorizare cu Pepsi în anul 1983 și a apărut alături de frații săi din grupul Jackson 5 în prima lui campanie promoțională.

Însă colaborarea dintre Jackson și Pepsi nu a fost lipsită de incidente. Părul megastarului a luat foc în timpul filmărilor pentru o reclamă Pepsi, în 1984, la Los Angeles, provocând arsuri la nivelul scalpului. Ulterior, presa americană a afirmat că acest incident a declanșat dependența cântărețului de tranchilizante și l-a obligat să se interneze într-o clinică de dezintoxicare în 1993.

Michael Jackson a murit pe 25 iunie 2009, la vârsta de 50 de ani, în urma unei „intoxicații grave” cu propofol, un anestezic puternic utilizat în spitale și în clinicile medicale, pe care starul îl folosea la domiciliu ca somnifer, cu complicitatea medicului Conrad Murray.

Găsit vinovat de ucidere involuntară, medicul Conrad Murray a primit pedeapsa maximă în noiembrie 2011, fiind condamnat la patru ani de închisoare.