Michael Phelps este noua imagine a mărcii Louis Vuitton
După campionul la box Mohamed Ali în luna iunie, firma de marochinărie Louis Vuitton l-a ales pentru noua sa campanie de publicitate, lansată joi în presa internațională, pe înotătorul american Michael Phelps, cel mai medaliat sportiv din istorie, scrie afp.com, citată de Agerpres.Campania cuprinde două fotografii făcute de Annie Leibovitz. Într-una din ele, înotătorul campion, îmbrăcat în costum, cu o geantă Vuitton la picioare, stă pe canapea alături de gimnasta sovietică Larisa Latînina, 77 de ani, care deținea înaintea lui recordul la numărul de medalii olimpice câștigate (18). „Două cariere extraordinare, același destin”, se spune în legenda din fotografia publicitară a mărcii din grupul de produse de lux LVMH.
În a doua fotografie, înotătorul cu 22 de medalii olimpice apare în cadă, în costum de baie și cu ochelarii de înot pe frunte, cu o geantă Vuitton pe pardoseală. „Michael Phelps este un campion formidabil”, spune LVMH.
Campania reflectă dorința mărcii de a se asocia cu „figuri emblematice, care reprezintă sensul performanței și al angajamentului”.
În ultima sa campanie video, Louis Vuitton l-a adus în scenă pe rapperul american Mos Def, care îl evocă pe Mohamed Ali. Actorii Sean Connery și Angelina Jolie, fostul lider sovietic Mihail Gorbaciov și cântărețul Bono au fost și ei, de-a lungul timpului, imagini ale campaniilor mărcii.
Michael Phelps, 27 de ani, a pus capăt prestigioasei sale cariere la Jocurile Olimpice de la Londra, unde a câștigat șase medalii dintre care patru de aur.