Miliardara Oprah Winfrey intră într-un magazin de lux din Zurich: „Bună ziua, aș vrea să văd geanta aceasta”. Ce i-a răspuns vânzătoarea

Publicat: 09 08. 2013, 22:35
Actualizat: 06 02. 2019, 18:33

Prezentatoarea și producătorul de televiziune Oprah Winfrey a declarat că a fost victimă a rasismului într-un magazin de lux, în timpul unei călătorii la Zurich, unde a mers luna trecută pentru a participa la căsătoria cântăreței Tina Turner, relatează AFP.

Într-un interviu acordat lui Larry King la Ora.tv, regina „talk-show-urilor” americane a mărturisit că o vânzătoare a refuzat să-i arate o geantă de mână, spunându-i că aceasta ar fi „prea scumpă pentru ea”.

„I-am spus acestei femei: «aș vrea să văd această geantă de mână de pe etajeră și ea mi-a răspuns: nu, este prea scumpă»”, a afirmat Oprah Winfrey pentru Ora.tv.

Apoi vânzătoarea i-a lăudat geanta de mână făcută din piele de crocodil, explicându-i că a fost creată pentru actrița americană Jennifer Aniston.

Oprah Winfrey i-a mărturisit lui Larry King că a vrut să râdă și să joace un rol din „Pretty woman” cumpărând tot buticul pentru a o impresiona pe vânzătoare, dar a renunțat în cele din urmă deoarece a înțeles că aceasta ar primi un comision. Oprah Winfrey are o avere estimată de Forbes la 2,8 miliarde de dolari americani.

Contactată de AFP, Trudie Götz, proprietara lanțului elvețian de buticuri de lux Trois Pommes, a explicat că ar fi vorba despre o neînțelegere.

„Vânzătoarea mea a vrut să fie prea drăguță. Ea i-a explicat că această geantă costă 35.000 de franci elvețieni și că ar putea să-i arate versiuni mai ieftine din struț, piele pură și catifea”, s-a apărat ea.

Proprietara buticului a adăugat că nu prevede sancțiuni disciplinare împotriva angajatei sale. „Este o vânzătoare foarte calificată. Ea mai lucrează într-un butic din St. Moritz și este obișnuită să aibă de-a face cu clienți de prestigiu”, a afirmat ea.

Trudie Götz a precizat că se gândește la răspunsul pe care-l va aduce pentru aceste acuzații și că îl va consulta pe avocatul său.

Suisse Tourisme, organizație care se ocupă de promovarea turismului în Elveția, și-a prezentat scuze pe Twitter. „Această vânzătoare a avut un comportament deplasat. Ne pare rău”, scrie organizația.