Potrivit topului celor mai bine plătite vedete pe YouTube îm anul 2018 publicat de Forbes, câștigurile lui Ryan, care deține canalul Ryan ToysReview, s-au dublat de anul trecut, când a ocupat locul al optulea în clasamentul realizat de prestigioasa publicație.
Băiețelul are aproximativ 17,3 milioane de abonați, iar clipurile sale au în total peste 26 de miliarde de vizualizări.
„Îi plac mașinile, trenurile, Thomas și prietenii, Lego, supereroii, jucăriile Disney… aventurile amuzante cu familia și multe altele. Lui Ryan îi place și să facă experimente ușoare și amuzante pentru copii „, se poate citi în descrierea canalului său de pe YouTube.
Întrebat de NBC cum își explică succesul de care se bucură, Ryan a declarat: „Sunt amuzant și distractiv”.
Familia lui Ryan a lansat canalul în martie 2015, acesta devenind viral după doar patru luni, datorită unui clip în care Ryan poate fi văzut deschizând un pachet cu jucării „Cars” de la Disney.
În același timp, familia băiețelului a mai lansat un canal, care se concentrează pe aventurile zilnice ale băiețelului și surorilor sale gemene, Emma și Kate.
În luna august, o rețea de magazine din SUA a început să vândă o linie exclusivă de jucării și haine pentru copii, numită Ryan’s World.
Topul Forbes al celor mai bogate 10 vedete pe YouTube în 2018 este completat de Jake Paul (21,5 milioane de dolari)
Dude Perfect, respectiv Coby și Cory Cotton, Garrett Hilbert, Cody Jones și Tyler Toney (20 de milioane de dolari)
Daniel Middleton, cunoscut ca DanTDM (18,5 milioane de dolari)
Jeffree Star (18 milioane de dolari)
Markiplier (17,5 milioane de dolari)
Evan Fong, cunoscut ca Vanoss Gaming (17 milioane de dolari)
Sean Mcloughlin, cunoscut ca Jacksepticeye (16 milioane de dolari)
Felix Kjellberg, cunoscut ca PewDiePie (15,5 milioane de dolari)
Și Logan Paul (14,5 milioane de dolari).
În total, cele 10 cele mai bogate vedete pe YouTube – platformă deținută de Google – au câștigat 180,5 milioane de dolari între 1 iunie 2017 și 1 iunie 2018, cifrele bazându-se pe informații de pe YouTube, Social Blade și Captiv8, precum și pe date oferite de agenți, manageri, producători și avocați.