Facebook va pune un accent mai mare pe informațiile oferite utilizatorilor acestei rețele de socializare, care vor avea un acces sporit la știri, comparativ cu mesajele postate de prietenii lor, informează AFP.
Facebook depune eforturi pentru a crește numărul de știri din secțiunea „News Feed” (noutăți). Astfel, utilizatorii Facebook vor avea acces mai mult la știri decât la mesajele actualizate ale prietenilor lor de pe această rețea de socializare.
Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, a anunțat, luni, pe blogul său că intenționează să revizuiască modul de furnizare a informațiilor către cei peste un miliard de utilizatori ai săi.
„Oamenii folosesc Facebook pentru a distribui informații și pentru a fi conectați, inclusiv pentru a fi la curent cu cele mai noi știri, fie că este vorba despre vedetele lor preferate, fie că este vorba despre ce se întâmplă în lume”, au spus Varun Kacholia și Minwen Ji, doi ingineri de la Facebook.
„Am remarcat că utilizatorilor le place să citească articole distribuite pe Facebook, fapt pentru care vom acorda o atenție deosebită conținutului de calitate, dar și frecvenței cu care aceste materiale sunt accesate, în special de pe telefoanele mobile. Acest lucru înseamnă că veți observa mai des link-urile către articole (mai ales când accesați Facebook de pe telefoane mobile)”, au spus cei doi.
Potrivit acestora, în general, oamenii preferă să acceseze pe Facebook articole despre evenimente curente, despre echipele sportive preferate și să distribuie informații despre propriile interese și pasiuni.
Pe de altă parte, un studiu făcut public în prima parte a acestui an a dezvăluit faptul că Facebook a devenit o sursă importantă de informații pentru utilizatorii acestei rețele de socializare, chiar dacă oamenii descoperă din întâmplare articolele care le stârnesc interesul.
Conform acestui studiu realizat de Pew Research Center, 64% din adulții americani folosesc Facebook, aproape jumătate din aceștia informându-se din știrile distribuite pe această rețea de socializare.
De asemenea, Facebook a anunțat, în luna octombrie, că traficul de pe rețeaua de socializare către site-urile de informații (prin accesarea de către utilizatori a unor știri) a crescut cu 170% într-un an.