Prima pagină » Magazin » Motivul INCREDIBIL pentru care contul bancar al unui TRANSSEXUAL a fost BLOCAT

Motivul INCREDIBIL pentru care contul bancar al unui TRANSSEXUAL a fost BLOCAT

Motivul INCREDIBIL pentru care contul bancar al unui TRANSSEXUAL a fost BLOCAT
Contul din bancă al unui transsexual din Marea Britanie a fost închis, pentru că vocea îi suna ca a unui bărbat

Sophiei Reis, transsexual, a declarat că s-a simțit de-a dreptul umilită, când contul din bancă i-a fost blocat pentru că vocea îi suna ca a unui bărbat. Sophia Reis, din Nottingham a sunat la bancă, atunci când un angajat i-a spus că nu își poate accesa contul. Angajatul băncii, i-a spus Sophiei Reis, în vârstă de 46 de ani că problema a apărut din cauza vocii ei. Banca a declarat că a fost o măsură de siguranță a contului și își cere scuze pentru ofensa adusă, relatează BBC.

Joia trecută, în ciuda furnizării tuturor informațiilor de securitate corecte prin telefon, cardul de debit și conturile sale au fost blocate până când a vizitat o sucursală și i-au furnizat codul de identitate.

„M-am simțit jenată, m-am simțit umilită, pentru că încă o dată a trebuit să îmi explic situația. Muncesc la fel ca o femeie, ma consider o femeie, arăt bine ca o femeie, dar pentru prima oară în viața mea, m-am simțit jenată pentru cine sunt”, a spus ea.

 

Sophia Reis, care a devenit transsexuală în 2016, a anunțat banca, în luna noiembrie, că și-a schimbat numele.

„Vreau ca banca, să fie instituția în care oamenii ca mine să se simtă protejați și să nu treacă prin asta de fiecare dată”.

Sophia a spus că un membru al personalului i-a pus acum o notă în cont, pentru a-și aminti de situația ei, dar Reis crede că problema ar putea avea loc din nou.

„Banca nu poate garanta că nu voi trece din nou peste această problemă”, a adăugat ea.

„Trebuie să mă asigur că în fiecare zi nimeni nu se plânge de aspectul meu. Trebuie să fiu mereu cu ochii în patru, pentru că în orice moment se poate întâmpla ceva. Nimeni nu ar trebui să trăiască în acest fel.”

Într-o declarație, banca a recunoscut că serviciul său „nu este atât de perfomant, pe cât ar fi trebuit” și dorește ca în continuare clienții să fie „tratați în mod egal și corect”.