Prima pagină » Magazin » Muzeul Antipa s-a îmbrăcat în HAINE NOI: O nouă GRAFICĂ a site-ului, UN LOGO îmbunătățit și va căuta un SLOGAN ACTUAL cu ajutorul fanilor

Muzeul Antipa s-a îmbrăcat în HAINE NOI: O nouă GRAFICĂ a site-ului, UN LOGO îmbunătățit și va căuta un SLOGAN ACTUAL cu ajutorul fanilor

Muzeul Antipa are o nouă identitate vizuală și va căuta un nou slogan cu ajutorul fanilor. Vezi cum arată noua siglă

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” se descrie drept „poate, cel mai iubit muzeu din țară, iar fidelitatea vizitatorilor săi este importantă și prețuită. Perceput ca un muzeu modern, atractiv, Muzeul Antipa dorește să fie ușor identificat de public prin simboluri care să-l individualizeze și să vorbească despre misiunea și valorile sale”, se arată în comunicat.

Cu o identitate vizuală împrospătată, logo-ul muzeului și noul site antipa.ro fac parte dintr-un proiect care va presupune, în această primăvară, implicarea publicului în alegerea unui slogan al muzeului, pentru completarea modului în care se individualizează instituția. Este maniera în care copiii, tinerii și familiile pot participa la viața muzeului și împărtăși din așteptările lor.

Sigla are trei variante cromatice, cu semnificații diferite:

– Verde, sigla principală –  legătura între muzeu și natură;

– Albastru – rigurozitatea științifică și cunoașterea prin tehnologie;

– Portocaliu – curiozitatea copilărească și dorința de joc în sens descoperitor.

„Am ales o paletă cromatică nouă a logo-ului, care exprimă în primul rând legătura între muzeu și natură (varianta principală, de culoare verde), curiozitatea copilărească și dorința de joc în sens descoperitor (varianta portocalie) sau rigurozitatea științifică și cunoașterea prin tehnologie (varianta albastră). Avem nevoie să ne asociem, atât ca public, cât și muzeu, cu o identitate nouă, atractivă, proaspătă”, spune Luis Ovidiu Popa, directorul general al instituției.

Sigla veche

Muzeul Antipa are o nouă identitate vizuală și va căuta un nou slogan cu ajutorul publicului

Sigla nouă a muzeului

Muzeul Antipa are o nouă identitate vizuală și va căuta un nou slogan cu ajutorul publicului

Noua pagină de internet a instituției include informații atât despre istoricul muzeului, expoziția permanentă, evenimentele și programele educaționale, cât și despre tarifele și programul de vizitare. Noul site vine și cu funcții noi. Astfel, vizitatorii muzeului vor avea posibilitatea să își programeze vizitele prin completarea unui formular online, care poate fi accesat de pe orice dispozitiv (laptop, tableta, telefon). De asemenea este posibilă înscrierea oricărei persoane la evenimentele și programele educaționale ale muzeului.

„Încă de la înființare, Muzeul Antipa a fost un muzeu ultra-modern, care a reușit să aducă societății magia unei lumi demult dispărute. Cu aproape 2.000.000 de exponate, dintre care 5.000 prezentate publicului, se conturează și se dezvăluie imaginea unui tezaur inestimabil. Cu mijloace și tehnică moderne este adusă în actualitate informația bogată și utilă. Dioramele – peisajele în care se prezintă în mediul lor natural exponatele – dar și panourile touch-screen celebrează cunoașterea istoriei naturale îmbinând vechiul cu noul”, susțin reprezentanții muzeului.

Foto: Muzeul Antipa/ Facebook

Autor