N***aHHJ, parolă pentru clienta unui furnizor de energie din SUA. Femeia de culoare a rămas șocată, dezgustată și mânioasă
Erica Conway, din Renton, Washington, a sunat la companie după ce și-a uitat parola de la contul online. Puget Sound Energy i-a trimis o parolă temporară, dar nu una oarecare, ci una ofensatoare. Femeia a spus că după ce a văzut parola, care era „N***aHHJ”, a fost „șocată, dezgustată și mânioasă”. „Nici măcar acum nu prea pot crede că acest lucru s-a întâmplat”, a declarat Conway mai târziu, pentru o televiziune locală.
Când a întrebat-o pe angajata companiei, care s-a prezentat cu numele „Lydia”, dacă nu filtrează combinațiile jignitoare, aceasta i-a spus clientei că fac acest lucru. Apoi Conway a întrebat-o de ce nu au exclus cuvântul „nigga”, iar Lydia a spus că nu au făcut acest lucru deoarece nu îl mai folosește nimeni, potrivit Indy100.com.
Ulterior, după ce subiectul a ajuns în presă, Janet Kim, un purtător de cuvânt al companiei. și-a cerut scuze, dar a susținut că incidentul a fost cauzat de o eroare de computer. „Ne cerem scuze clientului și comunității pentru ce s-a întâmplat și vrem să facem ceea ce este necesar pentru a îndrepta lucrurile. Totuși, aceste parole sunt generate automat și merg din sistem direct la clienți”, a declarat Kim.
foto: captură indy100.com