Prima pagină » Magazin » „O bere pentru un Like pe Facebook”. Ce fac companiile pentru o prezență puternică în social media

„O bere pentru un Like pe Facebook”. Ce fac companiile pentru o prezență puternică în social media

Rolul tot mai important jucat de social media în viața de zi cu zi a consumatorului determină antreprenorii să vină cu idei tot mai năstrușnice pentru a atrage atenția, diverse firme mici din Statele Unite venind deja cu oferte de tipul "o bere pentru un Like pe Facebook".

Rolul tot mai important jucat de social media în viața de zi cu zi a consumatorului determină antreprenorii să vină cu idei tot mai năstrușnice pentru a atrage atenția, diverse firme mici din Statele Unite venind deja cu oferte de tipul „o bere pentru un Like pe Facebook”.

„Pentru că ne place de tine. Primești o băutură gratis dacă îți place de noi pe Facebook sau Twitter”, scrie pe un afiș aflat lângă casa de marcat a Cafe Javasti din Seattle, potrivit Seattle Times.

Magazine de colț de stradă, restaurante, baruri și cafenele se dau peste cap pentru a atrage armate cât mai consistente de fani pe rețelele de socializare. Concursuri, reduceri de prețuri sau campanii care oferă bunuri și servicii gratis, antreprenorii nu se dau înapoi de la nimic pentru a-l convinge pe client să apese pe un buton.

„Un buton puternic pe niște site-uri foarte puternice”, notează editorialul publicat de Seattle Times.

Pentru omul de rând, ofertele par de multe ori prea bune pentru a le refuza, astfel că pe profilul personal de Facebook sau pe canalul de Twitter se strecoară mesaje transmise de diverse business-uri, cu indicația subliminală că prietenului tău îi place marca respectivă sau a fost mulțumit de serviciile prestate.

Numărul de fani pe Facebook sau de adepți pe Twitter a devenit un instrument puternic de marketing într-o perioadă marcată de o competiție tot mai dură a companiilor pentru atenția clienților. Spațiul alocat în spoturile TV pentru site-ul unei companii a fost înlocuit de o trimitere către pagina de Facebook.

Relațiile cu ceilalți au un impact mai ridicat asupra consumului decât informațiile în stare brută, astfel că rețelele de socializare, care intermediază, monitorizează, măsoară și analizează relațiile interumane, au devenit cel mai important canal de marketing.

Camera de Comerț din Seattle oferă celor 2.200 de firme asociate, majoritatea întreprinderi mici, finanțare pentru o campanie de social media pe lună. Prezența social media în conștiința oricărei companii este deja consacrată, însă rămâne o noutate într-o măsură destul de mare pentru a genera mereu inovație și pentru a continua să surprindă prin metode.

Recomandarea video

Mediafax
Cât ar trebui să mâncăm, de fapt, de Crăciun. Un medic trage semnalul de alarmă
Digi24
VIDEO De ce s-au bătut două femei la Timișoara: un influencer din campania lui Călin Georgescu, în mijlocul scandalului
Cancan.ro
Zodia care termină anul 2025 în genunchi. Mihai Voropchievici: Din păcate, este prea târziu
Prosport.ro
Cea mai frumoasă profesoară de matematică din România e colega lui Gabi Tamaș!
Adevarul
Secretul bine păzit al statuii lui Ioan de Hunedoara: scrisori ascunse în bocancul de bronz
Mediafax
Ce va indica noua etichetă de pe electrocasnice. Cumpărătorii vor fi primii anunțați
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Consilierul de la Kremlin care a refuzat ordinul lui Putin și a încercat să oprească războiul din Ucraina. Era pregătit să fie împușcat
Cancan.ro
”Măgărie”. Supărare mare după ce Alessia Pop a câștigat Vocea României
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Cele mai consumate băuturi din lume au un efect crucial pentru sănătatea oaselor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Vieți marcate de lepră: conducători, poeți și un gest rar de devoțiune