O celebră companie americană, acuzată că încearcă să „distrugă” spiritul Crăciunului
Starbucks a precizat că a eliminat „simbolurile de sezon” din trecut, precum renii și ornamentele, în favoarea unor pahare simple, în două culori.
Paharele au fost lansate la sfârșitul lunii octombrie și vicepreședintele Starbucks, Jeffrey Fields, a declarat că gigantul american „a dorit să simplifice aspectul paharelor”.
Joshua Feuerstein, un fost pastor, care își spune „personalitate social media”, este însă nemulțumit de decizia Starbucks.
Feuerstein a postat un clip pe Facebook, în data de 5 noiembrie, în care critică Starbucks pentru înlăturarea „Crăciunului de pe paharele de cafea, deoarece compania Îl urăște pe Iisus”.
Fostul pastor i-a încurajat pe clienții Starbucks să spună „Crăciun Fericit”, în locul numelui, pentru a-i păcăli pe barista (cei care servesc băuturile la Starbucks) să scrie urarea pe pahare.
Ca răspuns, Starbucks a susținut că încearcă să creeze o cultură a personalizării, a incluziunii și a diversității.
Paharul reprezintă „o pânză albă”, pe care clienții își pot scrie poveștile despre Crăciun. Fotografii cu paharele Starbucks pe care scrie „Merry Christmas”, în locul numelor clienților, au apărut deja pe Instagram, Twitter și Facebook.
Alți americani apără compania Starbucks și îl critică pe pastor, scrie CNN.