Relansată ca o televiziune globală de animație, Boomerang se va adresa copiilor și va încuraja familiile să urmărească împreună programele, care vor conține atât desene animate clasice, cât și contemporane.
Alături de noi episoade din animațiile clasice precum „Tom și Jerry”, „Looney Tunes” și „Scooby-Doo”, Boomerang va oferi în această primăvară telespectatorilor români seriale noi, contemporane, printre care: „Inspectorul Gadget”, „Patrula junglei în acțiune” și „Mr. Bean”. În plus, Boomerang va avea o nouă imagine.
„Turner repoziționează Boomerang în întreaga lume pentru a sublinia importanța postului de televiziune ca un post pentru copii și pentru familie, aducându-l mai aproape de Cartoon Network, celălalt canal pentru copii aparținând Turner. Cele două posturi se completează reciproc: în timp ce Cartoon Network se adresează copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani, Boomerang este destinat, în principal, copiilor cu vârsta între 4 și 8 ani și familiilor acestora”, a declarat Hannes Heyelmann, Senior Vice President și Managing Director pentru Europa Centrală și de Est.
„Vom difuza pe Boomerang seriale care înfățișează personajele de desene animate ce au fani dincolo de generații, implicând în acest proces copii, părinți și bunici. Părinții și bunicii se vor simți ca acasă cu Boomerang, pentru că vor recunoaște o mare parte dintre serialele pe care le urmăreau în copilăria lor”, mai spune Hannes Heyelmann.
Serialul „Inspectorul Gadget”, care prezintă personajul cu același nume, echipat cu o varietate de dispozitive care îl ajută să dezlege până și cele mai încrucișate mistere, va putea fi urmărit din 2 februarie, de luni până vineri, de la ora 16.55.
Un alt serial difuzat de Boomerang este „Patrula junglei în acțiune”, care spune povestea lui Maurice, un pinguin care a crescut în junglă și care crede că este un tigru feroce. Acesta va fi difuzat din 9 februarie, de luni până vineri, de la 16.30.
Totodată, în luna aprilie, este programat să înceapă „Mr. Bean”. Caracterul puțin aiurit al lui Mr. Bean îi va trimite pe tinerii telespectatori într-o lume plină de încurcături. Serialul va putea fi urmărit începând cu 13 aprilie, de luni până vineri, de la ora 17.25.
Dincolo de prezența sa pe micul ecran în mai mult de 250 de milioane de case din întreaga lume, în 2015, televiziunea Boomerang va fi susținută și de platformele digitale și mobile reîmprospătate, inclusiv de un website nou, care oferă activități exclusive, jocuri și conținut pentru a înfățișa o experiență completă pentru toți vizitatorii. De asemenea, fanii mai tineri vor putea să se bucure de jocuri gratuite adecvate vârstei, cu personajele lor favorite, în timp ce utilizatorii mai în vârstă pot afla mai multe despre personajele lor preferate și despre seriale, se mai spune în comunicat.
Boomerang România este una dintre cele mai populare televiziuni, care ajunge la 741.000 de copii în fiecare lună. În noiembrie, televiziunea s-a situat pe locul al doilea pe acest segment de piață. Cele mai apreciate seriale difuzate de televiziune sunt „The Garfield Show”, „The Tom and Jerry Show” și „Scooby-Doo”.
Boomerang se adresează băieților și fetelor cu vârste cuprinse între 4 și 7 ani și familiilor acestora și dispune de servicii localizate în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde televiziunea este disponibilă în 13 limbi, în 56 de țări și în peste 48 de milioane de case.
Boomerang este un brand deținut de Turner Broadcasting System International, Inc. – Turner Broadcasting System, Inc. (TBS), o companie a grupului Time Warner.