De la măcelăria din comuna Fundu Moldovei afacerea s-a extins la o unitate de producție, trei magazine La Baciu, în Câmpulung Moldovenesc, Vatra Dornei și București, pe calea Floreasca, cât și o pensiune axată pe promovarea tradițiilor bucovinene, care au totalizat anul trecut venituri de aproximativ un milion de euro.
De la unitatea de producție de preparate din carne, familia Baciu s-a extins în 1998 cu primul magazin La Baciu, în Câmpulung Moldovenesc, iar în perioada următoare s-a concentrat pe dezvoltarea gamei de produse, după rețete bucovinene vechi. A urmat o serie de participări la târguri tradiționale organizate în București și în străinătate care le-au confirmat faptul că există cerere pentru produsele lor, chiar și în Capitală.
„Succesul a venit după ce am invitat bucureștenii să ne guste produsele. La târgurile din Piața Amzei și Muzeul Țăranului Român am fost primiți cu brațele deschise și ni s-a oferit ideea deschiderii magazinului din Capitală”, explică Delia Baciu, fiica lui Ion Baciu, fondatorul afacerii, modul cum au decis să se extindă în București. În 2008 au lansat primul magazin de produse tradiționale din țară, în care se găsesc costița hătuită, chișca tradițională și cârnații din busuioc, dar și zacusca de hribi, dulcețuri de afine și merișoare și alte specialități din „cămara bunicii”. „Am căutat o zonă centrală, aproape de clienții pe care i-am avut în planuri”, explică Delia Baciu modul cum produsele tradiționale și-au găsit locul în zona Floreasca, caracterizată de locuitori cu venituri peste medie și clădiri de birouri.