În urmă cu câteva zile, Tess Johnson a descoperit că Jeepul său lipsește din fața casei. Pe seară, femeia a mers să își ridice ochelarii pe care îi comandase la magazinul Warby Parker și a profitat de curiozitatea vânzătorului, care a întrebat-o cum i-a mers în ziua respectivă.
După ce Tess le-a mărturisit celor prezenți că a avut o zi neagră din cauză că mașina ei fusese furată, toți angajații de la Warby Parker s-au strâns în jurul ei și au consolat-o, iar managerul i-a cerut adresa. ”Toți angajații au fost extraordinari, s-au strâns în jurul meu. S-au oferit să mă scoată la cină în seara aceea și chiar au glumit, spunând că mi-ar prinde bine o bere. Sunt o mare fană a berii și le-am spus în treacăt că poate pe seară o să merg la barul Porter”, a precizat tânăra pentru Business Insider.
După câteva zile, femeia a primit pe adresa de acasă un gift card de 20 de dolari la Porter, alături de un mesaj de la magazinul de ochelari. ”Hey, Tess, ne-a părut așa de rău să auzim de mașina ta… Din moment ce probabil că o perioadă nu vei mai fi șoferul desemnat să își conducă prietenii acasă, îți oferim noi o rundă de bere. Cu drag, prietenii tăi de la Warby Parker. P.S. Noii tăi ochelari arată extraordinar”, scrie în mesajul respectiv. ”Toți cei de la magazin sunt de treabă, iar managerul este extraordinar”, a declarat Tess.