O fotografie i-a schimbat viața pentru totdeauna. Detaliul care l-a transformat dintr-un vânzător sărac, într-o adevărată celebritate
„Eram conștient că sunt chipeș, dar nu poți face nimic dacă ești sărac”, a spus Khan, adăugând că imaginea i-a schimbat chiar modul de gândire. În cadrul surprins de un fotograf amator și postat apoi pe Instagram, Khan pregătește binecunoscutul ceai cu lapte, specific pakistanez și privește direct în cameră cu ochii săi de culoare albastru-verzui. Din 14 octombrie, social media a început să fiarbă, iar imaginea băiatului de 18 ani a fost distribuită de zeci de mii de ori. În scurt timă, piața din Islamabad în care fotograful Javeria Ali a imortalizat momentul al cărui protagonist e tânărul pakistanez a fost luată cu asalt de zeci de oameni dornici să-l găsească pe „băiatul cu ochi de catifea”.
Mii de utilizatoare de Twitter care l-au apreciat pe tânăr au distribuit fotografia, suspinând după ochii lui pătrunzători, iar hashtagul #ChaiWala a început să fie folosit în social media. Fitin.pk, un site online de cumpărături din Islamabad, s-a grăbit să-l determine pe Khan să semneze un contract și folosește deja fotografiile sale pentru a-și promova produsele de îmbrăcăminte pentru bărbați. Compania și-a schimbat și sloganul de pe pagina de Facebook și de pe site, cu „Chai wala nu mai este chai wala, acum este fashion wala!”.
Într-un interviu pentru postul local de știri, tânărul a mărturisit că familia sa locuiește în Islamabad de 25 de ani și că el s-a alăturat afacerii cu ceai abia cu câteva luni în urmă. Khan a adăugat și că nu a auzit niciodată până acum despre Instagram sau Twitter. Și publicația „Express Tribune” din Pakistan a mers pe urmele vânzătorului de ceai și l-au găsit chiar la locul său de muncă obișnuit. Întrebat dacă este conștient de faima mondială pe care a dobândit-o subit, Khan a răspuns, cu modestie: „Da, știu despre celebritatea pe care am dobândit-o în ultima vreme și sunt extrem de fericit. Chiar de dimineață prietenii au început să-mi arate fotografii”.