CompaniaSquareMouth, o firmă de asigurări cu mai multe filiale a lansat un concurs secret cu titlul „Merită să citești” pentru a evidenția importanța lecturării integrale a contractului.
Donelan Andrews, o învățătoare în vârstă de 59 de ani din statul Georgia se pregătea să plece în vacanță la Londra, așa că a cumpărat de pe Intenet o asigurare de călătorie. A primit un contract de șapte pagini, și a citit chiar și rândurile unde scrisul era extrem de mic. Lecturând ultima filă, învățătoarea a aflat că este câștigătoare unui premiu în valoare de 10.000 de dolari, fiind invitată să contacteze compania.”Dacă ați citit până aici, sunteți unul dintre foarte puținii clienți ai Tin Leg (o filială a companieiSquareMouth)care au studiat toată polița de asigurare”, se arată în textul contractului.
Compania a inițiat concursul pentru că, de obicei clienții nu citesc contractul și se așteaptă să fie asigurați chiar pentru orice.
″În ultimii 16 ani, am constatat că foarte mulți turiști cumpărau o asigurare de călătorie și credeau că pot păți orice, pentru că ei erau asigurați, dar nu citeau detaliile din contract”, declară reprezentanții companiei SquareMouth.
Învățătoarea a povestit că citește absolut tot din reflexși chiar folosește tehnica prin care a câștigat marele premiu cu elevii ei.
„Eu citesc întotdeauna notele de subsol. Știu că pare puțin cam ciudat, dar am învățat să citesc cu atenție mare contractele pentru a evita o posibilă înșelătorie”, explică învățătoarea.
Cu cei 10.000 de doalriDonelan Andrews va pleca în vacanță înScoția împreună cu soțul ei.
Foto:SquareMouth