„Contribuția clienÂților corporate în cifra de afaceri a crescut de la 65% la 67% anul trecut, cei mai mari clienți pe care îi avem sunt din sectorul auto, agricultură și farma. Companiile au organizat vacanțe de tip incentives pentru angajați încă de la început de an”, a declarat Carmen Pavel pentru ZF.
O firmă din agricultură a triÂmis în ianuarie 30 de anÂgajați într-o vacanță de doÂuă săptămâni în ThailanÂda, pentru care a plătit 5.500 de euro per anÂgajat, potrivit lui Carmen Pavel. În feÂbruaÂrie, un alt client, un trader de cereale, va trimite 97 de angajați într-o vacanță în Bali (Indonezia) pentru zece zile, tariful per angajat plătit fiind de 4.000 de euro, potrivit ei. Numele companiilor nu au fost făcute publice pe motiv de confidențialitate.
„Acești clienți din agricultură sunt companii cu bugete mari, de peste un milion de euro pentru servicii turistice. Continuă să aloce bani pentru deplasările de tip incentives”, mai scriu cei de la ZF.