O nouă „modă” în SUA: cât costă transformarea camerei copilului într-un regat Disney
În încercarea de a le oferi o copilărie de neuitat celor mici, milionarii Americii sunt dispuși să plătească oricât. Așadar, recent, un nou „trend” în materie de amenajări interioare a luat naștere peste Ocean, determinându-i pe cei mai înstăriți americani să scoată din buzunar zeci de mii de dolari.
70.000 de dolari a costat, spre exemplu, tranformarea unei camere banale a două fetițe într-un veritabil „regat” Disney, scrie dailymail.co.uk.
FOTO: dailymail.co.uk
Când au cerut ajutorul designerului de interior Dahlia Mahmood, părinții Stellei și ai lui Presley nu au ținut cont de bani. Drept urmare, cei doi soți nu s-au dat înapoi de la plata a 6.000 de dolari pentru patul personalizat al micuțelor în vârstă de patru, respectiv doi ani, în vreme ce pentru covor au achitat nu mai puțin de 20.000 de dolari.
FOTO: dailymail.co.uk
„Va fi o explozie de roz, cu inimioare și fundite și coronițe și ciucuri”, a spus Lindsay Dickhout, mama celor două fetițe. „Au toată viața la dispoziție să gândească practic și să fie eficiente în lumea reală. Acum este vorba despre creativitate. Nu mă îngrijorez că s-ar putea transforma în niște ”prințese””, a adăugat ea.
FOTO: dailymail.co.uk
Costurile nu sunt un obstacol pentru clienți, precizează și Dahlia Mahmood. Specializată în decorațiuni interioare pentru camerele copiilor, aceasta spune că au fost și situații în care oamenii au plătit și 3.000 de dolari pentru o lampă cu Cenușăreasa sau 35.000 de dolari pentru un pat ce imita caleașca celebrei prințese.
FOTO: dailymail.co.uk
Una dintre cele mai costisitoare camere amenajate până acum a fost cea pentru o fetiță în vârstă de doi ani, din Virginia. 200.000 de dolari au plătit părinții pentru ca încăperea în care stătea fiica lor să fie reamenajată de Dahlia. Când fetița a împlinit însă patru ani, designerul a fost chemat pentru o nouă reamenajare.
„Fiecare aspect al designului este atent ales pentru detaliile sale și calitățile rezistente în timp”, a explicat Dahlia. „Niciodată nu ne mulțumim cu puțin și nu ne așteptăm ca clienții noștri să fie mulțumiți dacă nici nou nu suntem”, a adăugat ea în cele din urmă.