Reprezentanții Facebook au anunțat o modificare care va veni în ajutorul celor 1,28 miliarde de utilizatori, informează The New York Times. Rețeaua de socializare le va pune internauților la dispoziție opțiunea de a-și verifica setările de confidențialitate, ca răspuns la presiunile din piață privind nivelul de dificultate al setărilor care trebuie făcute.
Mai mult, cei care își fac un cont nou de Facebook vor avea, din start, setarea ca postările și fotografiile să fie văzute doar de prieteni, nu de toți utilizatorii. Totodată, noii utilizatori vor fi întâmpinați de un tutorial privind setările de confidențialitate a contului, tocmai pentru a înțelege exact care sunt diferențele dintre opțiunile „privat” și „public”.
Concret, în momentul în care un utilizator va dori să posteze, va fi atenționat printr-un mesaj animat cu un dinozaur albastru. „Vrem doar să fim siguri că vrei să împărtășești acest lucru cu persoanele potrivite”.
„Ce vrem noi cu adevărat este ca oamenii să împărtășească doar ce vor ei. Utilizatorii citesc multe lucruri legate despre ce facem noi și cred că vrem ca datele lor să nu mai fie personale, însă în realitate noi vrem doar ca ei să fie cât mai confortabili cu rețeaua”, a declarat Zuckerberg, într-un interviu recent.
De-a lungul existenței sale, rețeaua de socializare aproape că și-a obligat utilizatorii să-și facă publice datele personale. Acum însă Mark Zuckerberg a acceptat ideea că o atenție mai mare asupra confidențialității utilizatorilor îi va aduce avantaje afacerii.