Prima pagină » Magazin » O nouă televiziune din portofoliul Discovery se lansează pe 1 februarie

O nouă televiziune din portofoliul Discovery se lansează pe 1 februarie

O nouă televiziune din portofoliul Discovery se lansează pe 1 februarie
Discovery Communications a anunțat, în iulie 2014, că televiziunea Discovery Life se va lansa în SUA pe 15 ianuarie 2015, prin rebranduirea Discovery Fit & Health.

Discovery Communications a anunțat, în iulie 2014, că televiziunea Discovery Life se va lansa în SUA pe 15 ianuarie 2015, prin rebranduirea Discovery Fit & Health.

Potrivit broadbandtvnews.com, televiziunea Discovery Life se va lansa și în Europa, pe 1 februarie, în Polonia.

În Polonia, Discovery Life va înlocui Animal Planet, în timp ce televiziunea Animal Planet HD va continua să fie disponibilă pentru telespectatorii polonezi și după 1 februarie, conform relatările din presa locală.

Televiziunea Discovery Life va fi distribuită în Polonia prin cablu și satelit, în aproximativ 55,5% din case.

Discovery Life va face parte din portofoliul Discovery Networks, Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications.

La fel ca în cazul altor televiziuni din portofoliul Discovery Networks, este de așteptat ca Discovery Life să fie lansată ulterior și în alte țări din regiune.

Înfățișând persoane obișnuite în situații extraordinare, Discovery Life prezintă și o imagine nefiltrată a relațiilor reale – de la pacient și doctor, soț și soție până la părinte – copil. Totodată, Discovery Life va continua să difuzeze cele mai de succes programe de la Discovery Fit & Health, despre sănătate și medicină, dar și programe factuale și noi serii care explorează cele mai neașteptate încercări ale vieții.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, principala companie pay-TV (cu plată, n.r.), care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii. Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-și explora universul și de a-și satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science și Discovery HD Showcase, dar și prin intermediul unor produse și servicii comerciale și educaționale de top. Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonați din 105 țări, de pe trei continente.