O nouă televiziune se va lansa în România pe 1 septembrie

Publicat: 10 08. 2015, 18:26

Familia National Geographic Channel se extinde în România cu o nouă televiziune, Nat Geo People, care le va oferi telespectorilor acces la povești impresionante din viața reală, a anunțat, luni, compania National Geographic Channels International (NGCI), într-un comunicat remis MEDIAFAX.

Astfel, televiziunea Nat Geo People va fi disponibilă abonaților Telekom începând din 1 septembrie, alături de National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild și Nat Geo Wild HD, care sunt deja prezente pe piața audiovizualului din România.

Nat Geo People este cel mai nou brand al NGCI și aduce privitorilor povești adevărate și impresionante ale unor oameni reali din diverse colțuri ale lumii, explorând călătoriile emoționante și experiențele acestora.

După succesul lansării în Danemarca, Germania, Italia și Turcia, Nat Geo People se poziționează ca parte integrantă a familiei Nat Geo, adresându-se în principal unui segment de public feminin, ce completează profilul principal masculin al National Geographic Channel, Nat Geo Wild rămânând o sursă de documentare despre natură și viața animalelor sălbatice în mediul lor natural.

„Suntem încântați să adăugăm în portofoliul nostru Nat Geo People din 1 septembrie 2015. După experiențele de succes avute în alte regiuni din Europa, Nat Geo People ajunge în România cu o abordare nouă a conținutului documentarelor, bazat pe experiențe emoționante ale unor oameni obișnuiți”, declară Carlos Ortega, Senior Vice President FOX International Channels pentru Europa Centrală și de Est. „Întâmplările prezentate de Nat Geo People sunt relatate de personaje reale, oameni captivanți din întreaga lume, ce transmit emoții puternice, dar, în egală măsură, și stări amuzante, în care telespectorii se vor regăsi”, adaugă Carlos Ortega.

Nat Geo People va difuza programe în premieră, precum „50 Ways To Kill Your Mammy” („50 de feluri să-ți bagi mama în sperieți”), „Ladyboys” și „Doctor Pol”.

Totodată, Nat Geo People va transmite serialul „4 Babies a Second” („Patru bebeluși pe secundă”), o producție originală despre minunile nașterii. Documentarul prezintă punctele de vedere ale familiilor și ale echipelor medicale ce asistă la nașteri în patru țări care au culturi diferite.

O companie deținută de National Geographic Ventures și FOX Entertainment Group, National Geographic Channels International (NGCI) se alătură Societății National Geographic în angajamentul acesteia de a explora, conserva și educa prin intermediul celor șase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People și Nat Geo Mundo.

La nivel global, National Geographic Channel (inclusiv NGC US, care este un parteneriat al NGV și Fox Cable Networks Group) este disponibil în peste 440 de milioane de case, în 171 de țări și în 45 de limbi.

Telekom Romania oferă servicii de telecomunicații fixe și mobile pentru aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane de linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business.