Cu o lună înainte de filmarea reclamei, oamenii din Istanbul au învățat limbajul semnelor și mai multe camere video au fost instalate prin oraș. Pe 28 decembie 2014, Muharrem, care este hipoacuzic, iese din casă, însoțit de sora sa, potrivit huffingtonpost.com.
Pe drum, un vânzător îi dă informații despre un sortiment de covrigi din magazinul său, un alt bărbat îi oferă un măr, iar o femeie care se lovește accidental de el îi cere scuze. Iar toată comunicarea este făcută prin intermediul limbajului semnelor folosit de Muharrem.
După fiecare întâlnire, bărbatul devine din ce în ce mai nedumerit, iar la minutul 1:19 al videoclipului își întreabă sora „Ce se întâmplă?”.
Spre finalul videoclipului, sora lui Muharrem îl îndeamnă să urmărească imaginile afișate pe un ecran publicitar, în care o tânără, reprezentantă a Samsung, îi comunică bărbatului, tot prin limbajul semnelor, că totul a fost plănuit special, iar compania sud-coreeană a ales această metodă pentru a-și promova serviciul video de relații cu clienții.
Muharrem își dă seama că totul a fost plănuit cu el însuși ca personaj principal și, copleșit de emoție, începe să plângă.