Floriana Stanciu, o româncă vânzătoare stradală de reviste, a fost aleasă să apară într-o campanie de imagine a Aeroportului Heathrow. Acum bannerele cu poza ei sunt văzute săptămânal de peste 1,5 milioane de turiști care trec prin aeroport.
Floriana Stanciu a umblat timp de doi ani pe străzile Londrei, vânzând reviste. Acum, revista „Big Issue”, pe care o vinde la tonetă, i-a relatat povestea emoționantă. Ea lucrează acum și în cadrul „Change Please”, un brand care și-a propus să adune oameni ai străzii pentru a le oferi un job ca vânzători ambulanți de cafea, scrie click.ro.
„Sunt foarte mândră pentru că apar în fotografiile de pe Aeroportul Heathrow. Este un mod foarte plăcut de a vedea unde am ajuns și munca pe care am depus-o”, a declarat Floriana Stanciu pentru Big Issue.
În imaginile de pe Aeroportul Heathrow, românca apare îmbrăcată cu o vestă specifică vânzătorilor stradali, făcând un gest larg, de bun venit. În această campanie, denumită „Welcome”, mai apar și alte personaje, precum actrița Tanya Moodie, de la The Globe Theatre sau pilotul Joe Hourston, de la Red Arrows.
„Suntem onorați că Floriana e pe lista personalităților emblematice pe care Regatul Unit le oferă”, a spus directorul celui mai mare Aeroportului Heathrow pentru publicația „Big Issue”, scrie B1.