Aceasta s-a dus să mănânce la un local din centrul vechi al Ierusalimului, în august, și fost nevoită să plătească suma uriașă pentru o shaorma „din greșeală”, susțin patronii, scrie The Times of Israel.
Turista și-a primit banii înapoi abia după trei săptămâni, dar doar cu ajutorul postării sale de pe rețelele sociale care a ajuns și în presa locală.
Patronii localului s-au scuzat și au insistat că tranzacția a fost făcută din greșeală. Totuși, un fost angajat a declarat sub protecția anonimatului că așa sunt păcăliți turiștii și de aceea și-a dat demisia.
„Acesta este motivul penru care am plecat. Au început să se joace cu prețurile. Poliția a venit de trei ori cu turiști păcăliți. Ei nu au un meniu și cer 21 de euro pentru o farfurie de shaorma, dar plata o fac în euro sau dolari”, a spus fostul angajat.
„Uneori clientul observă, uneori doar întinde cardul și semnează. Unii dintre ei merg la poliție, dar alții renunță. Săracii oameni”, a adăugat acesta.