Prima pagină » Magazin » O televiziune de sport și-a încetat emisia în România, o televiziune pentru copii îi ia locul. Care sunt posturile care au făcut ”trocul”

O televiziune de sport și-a încetat emisia în România, o televiziune pentru copii îi ia locul. Care sunt posturile care au făcut ”trocul”

O televiziune de sport și-a încetat emisia în România, o televiziune pentru copii îi ia locul. Care sunt posturile care au făcut ''trocul''
Televiziunea pentru copii și adolescenți Megamax își va extinde programul de difuzare de la 15 ore la 24 de ore pe zi, începând de miercuri, înlocuind Sport 1, care a fost difuzată pe aceeași frecvență și care își va înceta emisia în România.

Televiziunea Sport 1 își va înceta emisia în România, miercuri, 5 noiembrie, la opt ani după lansarea pe piața audiovizualului românesc, după cum a relatat agenția MEDIAFAX în data de 3 septembrie.

În România, Sport 1 este difuzată pe aceeași frecvență cu televiziunea pentru copii Megamax. Astfel, Sport 1 emite seara, iar Megamax, în prima parte a zilei.

Potrivit unui comunicat al companiei AMC Networks International Central Europe, remis marți agenției MEDIAFAX, Megamax, televiziunea de acțiune și aventură pentru copii și adolescenți, își extinde începând de miercuri, de la ora 7.00, programul de difuzare, de la 15 ore la 24 de ore pe zi. Sport 1, care era difuzat pe aceeași frecvență ca Megamax, își va înceta emisia, conform comunicatului oficial al companiei.

Sport 1 și Megamax au fost difuzate împreună pe aceeași frecvență în grilele companiilor RCS&RDS, UPC și ale unor operatori de cablu mai mici, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, surse din industria de media. Astfel, este de așteptat ca Megamax să poată fi văzut în continuare în grilele acestor companii de cablu.

Deși își va înceta emisia în România, televiziunea Sport 1 va emite în continuare în Ungaria.

De la lansarea sa pe piața de televiziune din România, Sport 1 a fost distribuită de Chello Central Europe, care s-a transformat în AMC Networks International, ca urmare a tranzacției în valoare de 750 de milioane de euro care a fost încheiată în prima parte a acestui an între cele două companii.

Televiziunea Megamax este destinată telespectatorilor cu vârsta cuprinsă între 7 și 14 ani și difuzează seriale și programe live. Televiziunea difuzează în premieră în România seriale precum „Școala apei albastre”, „Surferii”, „The Avatars”, „Mudpit”, „Baschetbaliștii”, „Code Lyoko”, „Transformers”, „Twisted Whiskers”, „Dex Hamilton”, „Huntik”, „Gormiții”, „Speed Racer: generația următoare”, „LEGO Legendele din Chima” și „Iron Kid”. Totodată, serialul „Angry Birds”, care a dat viață personajelor și aventurilor unuia dintre cele mai îndrăgite jocuri din istorie, este difuzat doar la Megamax.

AMC Networks International – Central Europe, o unitate de operare a AMC Networks International, este o companie lider internațional în domeniul audiovizualului și distribuției de televiziuni tematice, cu accent pe piața din Europa Centrală și de Est. Portofoliul actual al companiei include 12 branduri de televiziune din patru genuri – sport: Sport1, Sport2, SportM; copii: Minimax, Megamax; infotainment: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home; filme: AMC, Sundance Channel, Film Mania, Film Café. Televiziunile sunt programate pentru publicul, limbile și piețele locale și sunt disponibile pe numeroase platforme, inclusiv HD, la cerere și dispozitive mobile.

AMC Networks International, divizia globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment care ajung la abonații din peste 140 de țări și teritorii, inclusiv în Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI include și branduri globale, ca Sundance Channel și AMC.

În România, serviciile de marketing și distribuție pentru AMC Networks sunt realizate de Tematic Cable SRL.