Cu un total de 42.671 de spectatori care au intrat în cinematografe pentru a viziona filmul în weekend, comedia „Oh, Ramona!” rămâne pe primul loc al box office-ului autohton pentru a doua săptămână consecutiv. În urma proiecțiilor din a doua săptămână, comedia românească a ajuns la un total de 189.208 de spectatori.
„Oh, Ramona!” e filmat în engleză la Brașov, Constanța și București, cu o distribuție din care fac parte, alături de tineri actori și vedete din România, și mulți artiști din Marea Britanie sau de peste Ocean. Regizorul Cristina Jacob are deja fanii ei, după succesul comediilor „Selfie” și „Selfie 69”, iar acum aceștia au ocazia să dezbată cu fanii cărții lui Andrei Ciobanu care sunt atu-urile variantei filmate a poveștii, de a provocat reacțiile entuziaste ale publicului larg încă înainte de premiera oficială a filmului. Comedia a devenit filmul românesc de după 2000 cu cel mai mare număr de spectatori la lansare.
„Sunt bucuroasă că au venit atât de mulți plătitori de bilete. Asta înseamnă că au prins curaj spectatorii noștri să vină la film și să încurajeze astfel cinematografia noastră. Puțini știu câtă muncă e în spate, cât de mult timp durează să faci un film, cât de mulți profesioniști lucrează la acest puzzle și cât de mulți bani sunt implicați. Și, pentru a avea calitatea pe care am obținut-o cu acest film, aveam nevoie de susținerea întregului public. E o bucurie pentru noi să vedem că primim și recompensa. E o încurajare să tot facem filme de acest gen”, a declarat Cristina Jacob.
Pe locul doi a intrat în top producția americană „Cold Pursuit/ Ucide-i cu sânge rece”, în care Liam Neeson interpretează din nou un personaj care se răzbună. Filmul de aventuri a strâns 37.278 de români în sălile de cinema.
Pe locul trei a căzut „Alita: Battle Angel/ Alita: Îngerul războinic”, cu 27.934 de spectatori. Jennifer Connelly, Rosa Salazar, Christoph Waltz și Mahershala Ali țin capul de afiș în aventurile SF depănate pe mâna electronică a Alitei, o tânără cyborg care nu își amintește mare lucru, dar are ochi mari și poate să ducă multe din problemele lumii fără să se bazeze doar pe micile pompe hidraulice care îi acționează resorturile.
Pe locul patru este „The Lego Movie 2: The Second Part Marea Aventură Lego 2″ care a coborât o poziție față de săptămâna trecută, de data aceasta raportând un weekend cu 16.248 de spectatori. Realizat de regizorii Mike Mitchell și Trisha Gum, filmul urmărește aventura cetățenilor amenințați de invadatorii Lego Duplo e spusă în original, printre alții, de Jason Momoa, Alison Brie, Chris Pratt, Elizabeth Banks și Jonah Hill, iar în română e redată de Irina Rimes, Mihai Bobonete, Dorian Popa și Dana Rogoz.
Animația „How to Train Your Dragon: The Hidden World / Cum să-ți dresezi dragonul 3″ a încheiat weekendul pe locul cinci, cu 15.757 de spectatori. Dean DeBlois, regizorul cunoscut pentru animația „Lilo & Stitch” și pentru documentarul „Heima”, a creat adaptarea pentru marele ecran a poveștii din benzi desenate la dimensiunea unei trilogii. La un an după acțiunea din cel de-al doilea film, Sughiț și Știrbul reprezintă ultima șansă a orășelului din Insula Tontului, după ce întâlnirea dintre Furia Nopții și Furia Luminii este însoțită de o amenințare apocaliptică pentru lumea celor doi. O călătorie în lumea ascunsă poate să schimbe cu totul șansele de supraviețuire în lumea eroilor de poveste.
Pe locul șase s-a situat „The Favourite„, în prima săptămână pe ecranele de la noi, cu 8.850 de spectatori, care au adus 184.703 de lei. Regizorul Yorgos Lanthimos este cunoscut pentru drame obsedante ca „The Killing of a Sacred Deer/ Uciderea cerbului sacru”, „The Lobster/ Homarul” și „Dogtooth/ Canin”. De data aceasta, rolurile principale sunt interpretate de Emma Stone, Rachel Weisz și Olivia Colman, care aduc pe ecrane o dramă istorică, din vremea reginei Anne, cunoscută și pentru că a pierdut nu mai puțin de 17 copii înainte sau după nașterea acestora, la începutul secolului al XVIII-lea, în Anglia. Rezultatul este o frescă provocatoare în care până și acordurile muzicii clasice au ceva din aciditatea ritmurilor de azi.
Chiar dacă nu a raportat numărul de spectatori, „Vice/ Vicele”, a încheiat weekendul de debut pe ecranele românești cu încasări de 169.625 de lei, ceea ce plasează producția americană pe locul șapte între performanțele înregistrate în cinematografele autohtone. Clasamentul continuă cu „Happy Death Day 2U/ Zi de naștere mortală 2”, pe locul 8, cu 4.242 de spectatori, „Drunk Parents/ Și bețivi și mincinoși”, pe locul 9, cu 4.070 de spectatori și „Escape Room/ Scapă, dacă poți”, pe locul zece pentru 2646 de spectatori.