17 Iulie, BUCUREȘTI – MOL România derulează o campanie pentru perioada vară – toamnă 2014, în cadrul căreia oferă clienților instrumente de gătit BergHOFF la prețuri cu până la 70% mai reduse decât cele recomandate în magazinele din benzinării, până la 14 septembrie.
„Cercetările noastre au arătat că din ce în ce mai mulți români sunt interesați să adopte un stil de viață sănătos, iar gătitul este un element central al acestor preocupări, numărul pasionaților de arta culinară fiind în creștere. În perioada de dinaintea campaniei promoționale, mai mult de un sfert dintre produsele achiziționate cu ajutorul catalogului Multibonus, program dedicat clienților fideli ai MOL România, erau instrumente de bucătărie. În plus, în ultimul an a crescut atât audiența TV a emisiunilor culinare cât și notorietatea publicațiilor specializate, fie ele „tradiționale” sau din zona new/social media. Consumatorii au exigențe ridicate, preferă produsele care îmbină calitatea și funcționalitatea și îi pot ajuta să pregătească preparate gustoase într-un mod sănătos. Fiind o rețea de benzinării națională, care oferă un portofoliu premium tuturor românilor, ne adresăm practic tuturor familiilor, întrucât oferta promoțională Berghoff include produse diverse și de foarte bună calitate, de la cuțite ceramice la tacâmuri pentru copii, aparate de bucătărie sau seturi complexe pentru grill”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.
Pentru fiecare achiziție de minimum 25 de lei de carburant sau produse și servicii din magazin, clienții MOL România vor primi câte o etichetă promoțională. Etichetele pot fi aplicate pentru un cupon pentru a fi utilizate la achiziția de produsele BergHOFF la prețuri reduse față de cele recomandate în magazinele din benzinării.
De asemenea, punctele acumulate pe cardul de fidelitate Multibonus pot fi folosite pentru plata produselor, în loc de numerar. Clienții au și posibilitatea de a participa la o tombolă cu premii BergHOFF, pe baza bonului fiscal obținut la efectuarea de achiziții din benzinăriile MOL.
Lansat în anul 1994, brandul BergHOFF se clasează printre cei mai faimoși producători de ustensile pentru gătit și se distinge prin trei atuuri esențiale: inovație, creativitate în design și calitate excepțională. Pentru pasionații de gătit, fie că sunt experți sau începători, BergHOFF oferă o colecție inedită de cuțite, oale, tigăi și accesorii, realizate după cele mai înalte standarde calitative, pentru ca gătitul să fie întotdeauna o plăcere.
Regulamentul promoției împreună cu detaliile privind produsele și participarea sunt disponibile într-o secțiune dedicată a site-ului MOL România.
Campania promoțională din benzinării este susținută de un mix de canale media care include: posturi TV centrale și locale, posturi de radio cu acoperire națională și locală, presă scrisă, publicații online, bloguri, site-uri de nișă și social media. Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat pe canalul Youtube al MOL România.
Despre MOL
Grupul MOL este o companie multinațională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 40 de țări și aproximativ 29.000 de angajați în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experiență în explorarea și producția de hidrocarburi, având în prezent operațiuni de producție în 8 țări și activități de explorare în 13 țări. Grupul controlează patru rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în 11 țări, dintre care peste 150 în România. Compania a semnat acorduri de concesiune cu Agentia Națională pentru Resurse Minerale pentru 3 perimetre din vestul țării, dintre care unul a fost ratificat de către Guvernul României.