Părinții au acum ocazia să obțină un nume unic pentru copilul lor. Totul are însă un preț
O companie elvețiană va născoci un nume individual pentru copilul celor care vor puțină unicitate – contra sumeni de 21.000 lire sterline, scrie telegraph.co.uk.
Erfolgswelle „inventează” nume pentru branduri și produse din anul 2003 și s-a orientat spre numele de copii după ce directorul companiei, Marc Hauser, a observat că un prieten s-a certat cu soția sa pe această temă.
„Alegerea numelui s-a transformat într-un motiv de ceartă pentru cei doi și m-am gândit să-i ajut”, a declarat Marc Hauser pentru Le Matin.
După ce și-a ajutat prietenul, Hauser, care a lucrat în companii precum Nestle și Alstom, a întrezărit oportunitatea de business și a extins serviciul în toată lumea. Echipa sa de 13 specialiști cercetează bazele de date și arhivele, asigurându-se că numele ales nu există deja. Aceștia țin seama de cultura și naționalitatea părinților și se asigură că numele nu are un dublu sens sau conotații negative în 12 limbi de circulație internațională.
„Ne bazăm pe cultură, originea și dorințele clienților noștri”, a declarat Hauser. „Pronunția și scrierea acestui nume trebuie să fie intuitivă. Dacă o persoană este nevoită să-și repete numele de patru ori la telefon și cel de la capătul firului nu-l înțelege, atunci avem o problemă”.
Întregul proces de creație durează 4-5 săptămâni. „Este același proces aplicat în cazul găsirii unui nume pentru un brand internațional”, a spus Hauser. Din păcate, numele nu poate fi transformat într-o marcă înregistrată.