Pasiunea nebună a acestei femei a făcut-o să cheltuiască zeci de mii de dolari. Și-a pierdut și iubitul, dar nu s-a oprit

Publicat: 12 07. 2014, 11:02
Actualizat: 22 03. 2019, 01:11

Natasha Goldsmith este îndrăgostită de Hello Kitty. Britanica în vârstă de 29 de ani a cheltuit până la 85.000 de dolari în cei 15 ani în care a cumpărat tot felul de obiecte decorate cu Hello Kitty, de la genți și cearceafuri la păpuși și haine, scrie Huffington Post.

FOTO: YouTube

Totul a început în adolescență cu un caiet cu Hello Kitty, un personaj fictiv produs pentru compania japoneză Sanrio și creat de Yuko Shimizu. În prezent, britanica deține peste 10.000 de obiecte pe care apare imaginea pisicii.

FOTO: YouTube

„Nu cheltuiesc foarte mulți bani pe haine sau pe alte lucruri pe care felete le cumpără. Fac foarte multe sacrificii”, explică Goldsmith felul în care reușește să economisească bani pentru a cumpăra produse marca Hello Kitty.

FOTO: YouTube

„Foștii mei prieteni au încercat să mă facă să renunț la ea (n.r. Hello Kitty), așa că am scăpat de ei”, povestește femeia. „Este parte din ceea ce sunt și nu o să mă schimb pentru nimeni”, adaugă ea.

Sursă: YouTube

Faimoasa pisică Hello Kitty a apărut pentru prima oară pe o geantă de vinil vândută în Japonia. Doi ani mai târziu aceasta ajungea în Statele Unite ale Americii. În prezent, Hello Kitty s-a transformat într-un fenomen global de marketing estimat anual la circa 5 miliarde de dolari.