Totul a început în urmă cu două săptămâni, când Liam Flynn, patronul restauranului Flynn din Queensland, a trebuit să gestioneze o situație delicată. Concret, îl local se afla un client al cărui copil în vârstă de doi ani plângea foarte tare, de mai mult timp, scrie Business Insider. Observând privirile nemulțumite ale celorlalte persoane din restaurant, bărbatul l-a rugat pe părintele copilului să îl ducă puțin afară, până se liniștește. Acesta din urmă a reacționat însă foarte urât și l-a înjurat. Atunci a luat decizia radicală care avea să-i influențeze în mod fundamental încasările.
Deși inițial decizia a stârnit un val de controverse, ulterior clienții s-au arătat încântați de idee. În consecință, în primul weekend după acest eveniment, bărbatul a avut încasări duble.
În ciuda criticilor de pe rețeaua de socializare, în realitate, lucrurile au căpătat o turnură pozitivă. Numărul clienților a crescut și la fel și veniturile.
„Totul a fost benefic pentru afacere”, a povestit Liam Flynn. „Afacerea înflorește. Chiar am înregistrat recorduri vineri și sâmbătă seara. Oamenii cheltuiesc mai mult, beau vinuri mai scumpe și lasă mai mulți bani la nota de plată. Evident, am atins un punct sensibil (…). Au fost mame și tați care au considerat că ar fi vorba de discriminare, dar au fost și multe reacții pozitive. Am primit mult sprijin și au fost și mulți părinți care au venit și m-au felicitat pentru tot ce am făcut”, a adăugat el în cele din urmă.