Potrivit studiului, peste 50% dintre aceștia vor cheltui sume între 1.000 și 3.000 lei pentru Crăciun și Revelion, în timp ce o treime dintre orășeni își vor permite să cheltuiască mai puțin de 1.000 de lei.
Dacă pentru produsele nealimentare (haine, încălțăminte, cosmetice, ornamente etc.), clienții români vor cheltui în medie 402,37 lei, pentru produsele alimentare ei alocă un buget cu peste 200 de lei mai mare, respectiv 617,32 lei. Mai mult decât atât, 511,50 lei este bugetul mediu alocat de români pentru cadourile oferite celor dragi cu ocazia sărbătorilor de iarnă, mai mult decât sunt dispuși să plătească pentru ieșirile la restaurant/în oraș prilejuite de Crăciun și Revelion (306,46 lei).
În ceea ce privește excursiile/călătoriile, bugetul mediu alocat de către locuitorii din mediul urban (orașe mari, mijlocii și mici) în acest scop este de 883,37 lei. În orașele mari (+100.000 locuitori), suma medie alocată pentru sărbătorile de iarnă înregistrează un trend ascendent comparativ cu anul precedent, bugetul mediu calculat pentru această categorie de orașe atingând o valoare de 1.626,21 lei (comparativ cu 1.575,70 lei în 2014).
Citește continuarea pe BusinessMagazin.ro.