Datele Kantar Media arată că în intervalul orar 20:30 – 22:52, timp în care a fost difuzată aseară cea de-a șaptea ediție a show-ului ROMÂNII AU TALENT, Pro Tv a obținut pe segmentul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 25,4 puncte de rating și 53,5% cotă de piață, de aproape cinci ori mai mult decât Kanal D, următorul clasat, care a obținut un rating de 5,3 puncte și un share de 11,2%.
Datele Kantar Media mai arată că Antena 1, principalul competitor s-a situat pe poziția a treia, înregistrând în același interval orar 3,7 puncte de rating și 7,7% share. Potrivit sursei citate, în minutul de aur, care s-a înregistrat la ora 22:36, când Pro Tv a atins un vârf de audiență de 32,5 puncte de rating și 70,8% cotă de piață pe acest segment.
ROMÂNI AU TALENT a fost seara trecută și preferatul publicului din mediul urban, target pe care ProTv a înregistrat un rating mediu de 23,0 puncte și 41,9% cotă de piață, urmat de Kanal D, cu 8,1 puncte de rating și 14,8% share. Antena 1 a înregistrat 3,3 puncte de rating și 6,0% cotă de piață.
Pro Tv a fost lider de audiență și la nivelul publicului național, cu o medie de 25,3 puncte de rating și 44,2% share și un vârf de audiență de aproape șase milioane de telespectatori în minutul de aur, înregistrat la ora 22:09. Potrivit cifrelor Kantar Media, Kanal D a ocupat locul doi, cu un rating de 7,2 puncte și 12,6% cotă de piață, iar Antena 1 a ocupat locul trei, cu 3,1 puncte de rating și 5,3% cotă de piață.